sobota, 9 września 2017

Notatnik podróżnika

Witajcie!
Uwielbiam podróżować! Odwiedzać nowe miejsca w Polsce, ale i coraz częściej myślę o innych krajach. Wyjazdy i wspomnienia z nimi związane są dla mnie bardzo ważne. A gdzie przechowywać wspomnienia? Wiadomo, że pamięć ludzka bywa zawodna. Jednym ze sposobów jest wywoływanie zdjęć i przechowywanie ich w albumach. Problem może stanowić mała ilość miejsca na własne notatki. Moim zdaniem idealnym rozwiązaniem, dla każdego kto lubi często podróżować jest notatnik, w którym nie zabraknie miejsca na obszerne opisy, pamiątki w postaci biletów wstępu, mapek.


Swój notes, a dokładniej podróżnik zakupiłam w Biedronce. Jest bardzo solidnie wykonany i zamykany na magnesy. Zawiera 160 kartek na zapiski, trzy mapy: Polski, Europy, Świata. Naklejki do zaznaczania miejsc, w których byliśmy oraz naklejki do przyklejania np. mapek. Dodatkowo znajdują się przekładki z miejscem do przechowywania biletów wstępu, komunikacji miejskiej itp.

Poza opisami miejsc, gdzie byłam, co robiłam, mam zamiar wklejać miniaturki zdjęć.
Chciałabym prowadzić ten Dziennik Podróży sumiennie, zamieszczając bardziej szczegółowe informacje np. o której wyjechałam, wróciłam, środkach transportu, o pogodzie.
Wspaniale będzie po latach wrócić do Podróżnika.


Zdjęcia do Podróżnika wywoływałam w Rossmannie. Skorzystałam z opcji natychmiastowego wydruku. A wcześniej w programie PicMonkey z wybranych zdjęć utworzyłam kolaże.


Niestety sezon wycieczkowy w tym roku był wyjątkowo krótki, wiosna zimna i deszczowa, latem było lepiej, ale kilka weekendów przepadło też z powodu pogody. I chociaż w planach mam jeszcze trzy wyjazdy, to nie wiem czy uda się je zrealizować właśnie przez deszczowe weekendy. Oby jutrzejszej wycieczki do Sandomierza pogoda mi nie zepsuła.



Jak lubicie przechowywać wspomnienia z wyjazdów, urlopów? Czy drukujecie zdjęcia, czy wolicie je w wersji elektronicznej?





7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Obym tylko prowadziła go systematycznie :)

      Usuń
  2. Świetny notes! Idealny sposób na przechowywanie pamiątek z podróży!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten notes :) Ja zawsze wklejam do zeszytu a4, tam mam pocztówki, bileciki, mapki itd.A zdjęcia wywołuję i wkładam do osobnych albumów :)

    OdpowiedzUsuń