piątek, 11 sierpnia 2017

Maska do włosów Isana Professional

Witajcie!

Dzisiejszy post będzie poświęcony masce do włosów od Isany. Marka ta dostępna jest wyłącznie w drogeriach Rossmann. Wśród wielu produktów kosmetycznych można znaleźć wiele dobrych kosmetyków. Tymi, po które sięgam najszczęśniejszej to zmywacz do paznokci, olejek  i żele pod prysznic. Lubię również kremy do rąk z mocznikiem i mydła do rąk.

Z chęcią sięgam po kolejne produkty tej marki do testowania.

Isana, Professional, Effektiv-Kur, Oil Care (Kuracja do włosów z olejkiem arganowym)
cena: ok. 5 zł /150 ml



O tej masce dowiedziałam oczywiście z Internetu, jak o 90% kosmetyków, które używam. Zbiera bardzo wiele pozytywnych opinii. 
Producent obiecuje bardzo wiele. Maska przeznaczona jest przede wszystkim dla osób, które mają włosy ekstremalnie zniszczone i suche. Produkt dzięki olejkom arganowego i migdałowego ma zapewnić dogłębną pielęgnacje i poprawić strukturę włosów.



Maska Isana Profesional pachnie intensywnie, a zapach nie jest naturalny, kojarzy mi się z perfumami męskimi. Opakowanie jest praktyczne, łatwe w obsłudze. Miękka, plastikowa tubka, a zakrętka zamykana jest na "klik". Bardzo podoba mi się konsystencja produktu, która jest akurat, maska nie przelatuje między palcami i  łatwo rozprowadza się na włosach. 
Produkt ten stosuję na dwa sposoby, jako maskę i odżywkę w codziennej pięlgnacji. Zawsze nakładam na mokre włosy. Włosy są po niej bardzo sypkie i gładkie. Zauważyłam, że słabo nawilża, wyglądaj na przesuszone. Niestety po tej mace włosy słabo dają się rozczesać. 

Potwierdziła się moja teoria, że olejek arganowy nie jest sprzymierzeńcem moich włosów.  Muszę wrócić do ulubionej maski z proteinami mlecznym z Biovaxu.



Jeżeli wasze włosy lubią olejek arganowy, myślę, że możecie wypróbować tę maskę. 

Kondycja moich włosów po tym produkcie ani się nie polepszyła ani nie pogorszyła. Teraz, w okresie letnim potrzebuje czegoś naprawdę mocno nawilżającego. 



Możecie mi polecić dobrze nawilżające maski do włosów?




2 komentarze:

  1. Miałam ją i byłam w miarę zadowolona, całkiem przyjemna była :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przetestuję tę maskę z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń