czwartek, 13 lipca 2017

Maseczkowy zawrót głowy

Witajcie!

Robiłam ostatnio porządki w kosmetykach. Okazało się, że mam w swoich zbiorach całkiem pokaźną kolekcję maseczek, które czekają na zużycie. Staram się chociaż raz w tygodniu stosować tego rodzaju produkty. Lubię te natychmiastowe efekty jakie uzyskuje dzięki maseczkom.




Przy okazji zakupów w drogeriach przechodząc koło półek z maseczkami lubię wrzucić do koszyka coś nowego do wypróbowania. Najczęściej sięgam po maseczki nawilżające, które zużywam zawsze w pierwszej kolejności i zawsze stosuję przed większymi wyjściami. Lubię również maseczki oczyszczające.


Moimi ulubionymi maseczkami są te z Bielendy Super Power Mezo Mask. Rewelacyjna jest niebieska aktywnie nawilżająca. Maski w płachcie są bardzo praktyczne i łatwe w stosowaniu.

Również często sięgam po maseczki z Ziaji. Wypróbowałam chyba wszystkie rodzaje. Niestety efekty nie są długotrwałe. 


Tych maseczek jeszcze nie miałam i jestem ich ciekawa.




 Maseczki Dizao zachwala koleżanka. Zbierałam się tak długo do ich zakupu, że w końcu dostałam je od niej. Te są akurat pod oczy.


Do maseczek z AA mam mieszane uczucia. Niektóre, tak ja ta maseczka oczyszczająca świetnie się spisują, a innych nie da się nałożyć bo szczypie skóra.


Maseczka w płatkach pod oczy Purederm jest takim średniaczkiem. Nawilża, ale nie na długo. Fajnie sprawdzają się przed większym wyjściem, kiedy na szybko chcę by skóra wokół oczu dobrze wyglądała.


Jakie są Wasze ulubione maseczki?
Co polecacie?

9 komentarzy:

  1. Rzadko sięgam po maseczki drogeryjne, częściej stosuję te do własnego przygotowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie lenistwo bierze górę i łatwiej mi sięgnąć po to drogeryjną :)

      Usuń
  2. Ja częściej sięgam po te w większych opakowaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczki Cien mnie ciekawią, przyglądałam się im ostatnio w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maseczki! Nie miałam jeszcze żadnej z tych które prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam te nawilżające, w szczególności z Bielendy :)

      Usuń
  5. Sporo masz maseczek, ja jedynie 3 :D Dzisiaj chyba sobie nawet jakąś nałożę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jest cała kosmetyczka maseczek ;) uwielbiam je i też często używam ;)

    OdpowiedzUsuń