środa, 21 czerwca 2017

Ostatnie dni wiosny

Witajcie!

W tym roku wiosna była wyjątkowo kapryśna. Początki były ciepłe i słoneczne, później było coraz gorzej. Akurat, gdy była najgorsza pogoda braliśmy ślub. W maju padał jeszcze śnieg. Jednak to właśnie wiosna jest moją ulubiona porą roku.





Uwielbiam, gdy z tygodnia na tydzień pojawia się coraz więcej kwiatów, drzewa się zielenią. Co roku czekam, aż zakwitną różowe drzewa, pojawią się konwalie, bez. Na balkonie też muszą pojawić się kwiaty. Początkowo miałam jedną doniczkę z bratkami, które posadziłam na początku kwietnia, a w tej chwili jest ich już jedenaście.



 Jak nie kochać wiosny za te wszystkie kolory!




Wiosna sprzyja spacerom. Nie tylko przyroda budzi się do życia, ja również. I jeszcze trochę zdjęć z ostatniego weekendu.





Jaka jest Wasza ulubiona pora roku?



7 komentarzy:

  1. Pięknie !:) Ostatnio też spacerowałam wśród maków i innych cudnych kwiatów :) Ja lubię w zasadzie wszystkie pory roku, nie wiem którą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna to najpiękniejsza pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ;) Moja ulubiona pora roku to zdecydowanie LATO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie wolę lato :) kiedy już w pełni jest sezon na wszystkie owoce i warzywa :)

    OdpowiedzUsuń