piątek, 16 czerwca 2017

Lakiery Sally Hansen- Hard As Nails Xtreme Wear

Witajcie!

Całkiem niedawno dzięki Przyjaciółce odkryłam lakiery Sally Hansen. Od dawna jestem fanką lakierów marki Golden Rose, w szczególności linii Express Dry. Jednak zawsze jestem otwarta na poznawanie nowości.


Sally Hansen -  Hard As Nails Xtreme Wear
Cena: od 10 zł do 16 zł
Dostępność: drogerie internetowe, Hebe, Rossmann



Buteleczka zawiera 11 ml lakieru. Pędzelek jest długi i dosyć wąski, jednak wygodnie się nim maluje paznokcie. Jedyny minus jest taki, że z trzonka spływa dużo lakieru i może zalewać skórki wokół paznokcia.
W ofercie dostępnych jest 29 odcieni, kolory podstawowe.
Aby uzyskać 100% procentowe krycie, najlepiej nałożyć dwie cienkie warstwy. Niestety lakier bardzo długo schnie. 20 minut to minimum jakie potrzebuje ten lakier. Idealnym rozwiązaniem jest top z Sally Hansen Insta Dri - 30 sekundowy wysuszacz do lakieru KLIK .Czas skraca się do ok. 5 minut.
Teraz najważniejsze - trwałość. Bez topu wspomnianego wyżej lakier w idealnym stanie utrzymuje się 4-5 dni, po 4 dniach zaczynają się ścierać końcówki. Co dla mnie istotne lakier nie odpryskuje. Z wysuszaczem 5 dni bez startych końcówek i odprysków. Najdłużej miałam lakier na paznokciach przez 6 dni. 
Moim faworytem jest lakier 185 Giant Peach. Idealny na wakacje różowo-brzoskwiniowy odcień, będzie świetnie pasować do moich letnich stylizacji. 

Cieszę się, że mogłam poznać te lakiery. Jestem bardzo zadowolona z ich trwałości. Czy okażą się hitem tegorocznych wakacji?

510 Brick Wall

185 Giant Peach

325 Big Teal


Polecam je Wam do wypróbowania!
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię lakiery Sally Hansen, gdy nie nosiłam hybryd często po nie sięgałam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni kolorek mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krwista czerwień piękna, taka klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne kolory, przejdę się dzisiaj do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń