wtorek, 30 maja 2017

Kilka nowości

Hejka!

Wszystkie uwielbiamy posty z nowościami :)
Kosmetyki, które zobaczycie poniżej kupiłam m.in. w promocji w Rossmannie 2+2 i sklepie Ziaji.



W zeszłym roku bardzo dużą popularnością cieszyła się Orzeźwiająca Mgiełka Zapachowa z Ziaji. Jestem bardzo ciekawa jak będzie się spisywać w trakcie upałów. Kupiłam również dwa płyny micelarne. Pierwszy ulubiony z Garniera, nic lepiej nie zmywa makijażu, a drugi z Lirene nawilżająco- rozświetlający z wit. C. 


Na stoisku Ziaji zaopatrzyłam się w kolejne opakowanie najlepszego kremu nawilżającego, jaki miałam do tej pory Kuracja ultranawilżająca z mocznikiem, emulsja do twarzy.  Krem pod oczy z Eveline miała już kiedyś, sprawdzał się znakomicie. Ogólnie ta seria New Hyaluron jest godna polecenia. Pozytywnie zaskakują mnie kosmetyki marki Bielenda. Postanowiłam wypróbować Serum Różane dla cery wrażliwej.


Kolejnym kosmetykiem z Bielendy jest Aktywny krem korygujący, Super Power Mezo krem do cery z niedoskonałościami. Z tej serii uwielbiam maskę w płachcie, jest świetna. Kolejną rzeczą, na którą się skusiłam jest maska L'Oreal czysta glinka, która rozświetla i detoksykuje cerę.


Ostanie rzeczy to: pomadka z peelingiem z Sylveco, to kolejne opakowanie. Tusz do rzęs z Kiko oraz krem do rąk z Ziaji Tamaryndowiec z zieloną pomarańczą.



Znacie coś z moich kosmetycznych nowości?

9 komentarzy:

  1. Same intersujące nowości, chętnie wyprobuję krem do rąk z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemny, lekki krem, na zimę może być za słaby, ale na teraz idealny :)

      Usuń
  2. Płyn micelarny z Lirene jest dość dobry, ale strasznie niewydajny, za to ten z Garniera uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też pojawiłam się na promocjach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na tą maskę L'Oreal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie pomadka Kiko, nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką tego płynu micelarnego z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń