sobota, 29 kwietnia 2017

TAG Kulturalny

Witajcie!!!

Długo mnie tu nie było. Bardzo tęskniłam za blogowaniem. Jak wspominałam, przerwa była spowodowana natłokiem zajęć związanych z organizacją ślubu. Wróciłam, czyli jestem już po wszystkim. Impreza się udała. Na pewno pojawią się wkrótce wpisy dotyczące ślubu i przyjęcia weselnego.
Chciałam również podziękować za wszystkie miłe słowa, które pojawiły się pod ostatnim wpisem :*

Postanowiłam zacząć od jakiegoś lekkiego wpisu. Uznałam, że TAG kulturalny będzie w sam raz.

1. Ulubiony film?
Mam kilka ulubionych filmów. Przede wszystkim jest to "Mamma Mia!", nic mi lepiej nie poprawi humoru jak ten film. Wspaniali aktorzy, piękna sceneria, słońce, plaża, morze i niezapomniane przeboje Abby. Oglądałam go chyba 15 razy. Byłam także na musicalu w Teatrze Roma -niezapomniane przeżycie. Lubie też filmy z serii "Sex w wielkim mieście". A z polskich filmów najczęściej oglądam "Jasminum", który z kolei mnie wycisza i uspakaja.



2. Ulubiony serial TV?
Jedyny serial jaki obejrzałam od pierwszego do ostatniego odcinka to Sex w wielkim mieście. Robiłam do niego kilka podejść. Na początku nie rozumiałam jego fenomenu. Dopiero będąc na 4 roku studiów obejrzałam kilka przypadkowych odcinków i stwierdziłam, że ten serial jest bardzo pozytywny, a główne bohaterki to spoko babki.

3. Ulubiony aktor?
Tutaj pojawia się problem ponieważ nie mam jednego ulubionego aktora. Lubię filmy z Johnnym Deppem, Rayanem Goslingiem, Tomem Hanksem, Denzelem Washingtonem.



4. Ulubiona aktorka?
Uwielbiam Meryl Streep za to jaką jest aktorką i kobietą. Jest wspaniała! Potrafi wcielić się w bardzo różne postaci, do tego jest bardzo mądra, walczy o prawa kobiet, potrafi oddzielić pracę od życia osobistego.

5. Ulubiony zespół muzyczny?
Myślę, myślę i nic mi nie przychodzi do głowy ;)


6. Ulubiony wokalistka?
Z polskich wokalistek bardzo lubię Sylwię Grzeszczak, każda jej piosenka wpada mi w ucho. Sylwia jest przykładem na to, że nie trzeba emanować golizną by odnieść sukces. Natomiast niedawno odkryłam Julię Pietruchę, niezwykły głos! Lubię również Monikę Brodkę, Się, Lanę Del Ray.

7. Ulubiona wokalista?
Kamil Bednarek! Śledzę jego karierę od chwili, gdy wystąpił w Mam talent. Mega pozytywny człowiek. Z chęcią słucham także Dawida Podsiadło i Bruno Marsa.

8. Ulubiony teledysk?
Jest jeden teledysk, który bardzo mnie wzrusza, ale i motywuje Rudimental ft. Ella Eyre - Waiting All Night


9. Ulubiony program TV?
Usterka, Gwiazdy lombardu, Wojny magazynowe. Lubię oglądać również programy kulinarne typu Masterchef.

10. Ulubiona książka?
"Oskar i pani róża" oraz "Pan Ibrahim i wiaty koranu" E.- E. Schmitta. Czytałam te opowiadania wiele razy. Zafascynowana jestem trylogią Władcy Pierścieni. Książka po której miałam tzw. kaca książkowego to "Cień wiatru" C. R. Zafona, żyłam tą książką długo po przeczytaniu ostatniej strony.


11. Jaka jest Twoja ulubiona kampania reklamowa kosmetyku?
Bardzo lubię reklamy perfum, krótkie filmiki opowiadające jakąś historię, piękni aktorzy, nastrojowa muzyka. Nie mam jednak jednej ulubionej kampanii reklamowej.

12. Jaka jest Twoja ulubiona forma spędzania wolnego czasu?
Zależy od nastroju, lubię spędzać czas wolny aktywnie, gdzieś pojechać, odkrywać nowe miejsca, lubię spacerować po lesie. Jednak są takie dni, że wole posiedzieć w domu, poczytać książkę, albo obejrzeć film, czasem trzy pod rząd. Zawinąć się w kocyk i popijać ciepłą herbatę.


13. Jakie miejsce na świecie poleciłabyś innym do odwiedzenia?
Podróże po świecie dopiero przede mną. Moim największym marzeniem jest podróż do Włoch. Wszyscy moi bliscy wiedzą, że marzę o tej podróży od wielu lat. Inne miejsca na świecie, które myślę, że warto odwiedzić to Hiszpania, Grecja, Chiny, Nową Zelandię, Egipt.




Z chęcią poznam Wasze odpowiedzi na te pytania. 


9 komentarzy:

  1. Jedyne w czym się zgadzamy to Mamma Mia i Sex w wielkim mieście (film) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Usterka to kultowy program :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię Mama Mia!;) I czekam na jakieś wpisy dotyczące ślubu i wesela:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten film jest fenomenalny! A posty ślubne pojawią się jak tylko dostane zdjęcia ;)

      Usuń
  4. Fajny tag. Ja też lubię Sylwię Grzeszczak oraz program Usterka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony serial to "Przyjaciele", z mężem oglądamy na okrągło i ciągle nas śmieszy :) Z filmów lubię "Mamma Mia" i "To właśnie miłość", ale swego czasu uwielbiałam "Masz wiadomość" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tg - w punkcie 12 mam podobnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam na ,,Mamma mia w kinie", podobał mi się film bardzo :))

    OdpowiedzUsuń