czwartek, 9 lutego 2017

Ulubione woski Yankee Candle

Cześć!

Piękna zima nam się zrobiła :) Od  dwóch dni prawie cały czas pada śnieg. Podoba mi się to, chociaż nie cieszy mnie ten śnieg tak bardzo, jak by spadł w grudniu, na Święta.

Dzisiejszy wpis będzie dotyczył moich ulubionych wosków YC. Moda na nie trwa już od kilku lat, jednak ja dopiero jesienią sięgnęłam po te pachnące tarty. Teraz już wiem, czym się zachwyca tyle osób.



Największą zaletą wosków są ich nieoczywiste zapachy. Lubiłam od czasu do czasu zapalić świeczkę zapachową, ale były to tradycyjne zapachy, takie jak: róża, zielone jabłuszko, lawenda, które czasem kojarzyły się z ... odświeżaczem powietrza. Natomiast, zapachu tart nie da się opisać jednym słowem, to mix aromatów, który tworzy niepowtarzalną woń.

SEASON OF PEACE
Wosk Yankee Candle o zapachu bergamotki, mięty pieprzowej, patchouli oraz drzewa cedrowego.
Wyczuwam w tym wosku delikatny aromat męskich perfum, dlatego kojarzy mi się ten zapach z elegancją. Z całej 3 jest najmniej słodki. Lubię go palić w ciągu dnia, ponieważ ma coś w sobie orzeźwiającego, być może to za sprawą mięty pieprzowej. Zapach unosi jeszcze długo po zgaszeniu świeczki w kominku.

ANGEL'S WINGS
Wyczuwalne aromaty: wata cukrowa, płatki kwiatów oraz kremowa wanilia.
Delikatnie słodkawy zapach. Jest moim faworytem i palę go najczęściej. Jest spokojny, idealny na każdą porę dnia.


SNOW IN LOVE
Wyczuwalne aromaty: drzewa iglaste, paczula.
Ten zapach jest najmniej nachalny. W powietrzu unosi się delikatny słodkawo-pudrowy aromat. Niestety nie kojarzy mi się z zimą, nie czuję też drzew iglastych, jednak ta woń daje poczucie otulającego ciepła. Zapach niestety nie unosi się zbyt długo w pomieszczeniu.


Jak widzicie najbardziej podobają mi się zapachy białych tart. Według mnie te zapachy nie są aż tak intensywne, jak kolorowe woski. Wydaje mi się, że czerwone woski pachną najintensywniej, i że to nie są moje nuty zapachowe. 

Dzięki tym woskom w domu unosi się miła i otulająca woń.  Najlepsze zapachy to te, które pachną subtelnie, które delikatnie unoszą się w powietrzu.




Jakie są Wasze ulubione zapachy wosków?
Co polecacie na wiosnę?

6 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować te zapachy. Gdzie można je kupić? Dotychczas używałam świec z Ikea. Dziękuję za inspirację ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam te woski w sklepie z ekologicznymi kosmetykami, największy wybór jest w internecie na różnych stronach, tylko, że to kupowanie w ciemno ;)

      Usuń
  2. chętnie bym przygarnęła:D

    OdpowiedzUsuń