środa, 8 lutego 2017

Coolturalny styczeń

Witajcie!

Zapraszam Was na kolejny post z cyklu "Coolturalny miesiąc", czyli co widziałam, gdzie byłam, co czytałam, czego słuchałam w ostatnim miesiącu.



Kino:
4 obejrzane filmy w kinie, to całkiem przyzwoity wynik, "Sing", "Assassin's Creed", "La La Land", "Po prostu przyjaźń". Ten ostatni okazała się najsłabszym. To taki film, który raz się obejrzy i szybko się o nim zapomina. Więcej na temat tych filmów znajdziecie w poprzednim poście.

Książki:
Jedna przeczytana pozycja, "Biuro przesyłek niedoręczonych" Nataszy Sochy. Przyjemna książka w sam raz na zimowy wieczór. Słaby początek roku.

Nowe książki:
Kupiłam pakiet książek kucharskich Magdaleny Grzegorczyk, w bardzo dobrej cenie, 29,90 zł. Jedna z przepisami na lunch boxy już miałam, więc dałam ją mamie, a drugą "Szybko, smacznie, domowo" zostawiłam sobie. Co cechuje te książki kucharskie? Proste przepisy, ze składników ogólnie dostępnych, które może zrobić każdy, nawet największy antytalent kulinarny, szybkie w przygotowaniu potrawy, ładne zdjęcia dań.

Wyjazdy:
Podobnie jak w zeszłym roku, wybraliśmy się do Warszawy by pooglądać iluminacje. Byliśmy w Łazienkach Królewskich. Tym razem ubraliśmy się ciepło i nie zmarzliśmy, a ziąb był straszny

Muzyka:
Najczęściej w styczniu słuchałam piosenek Kamila Bednarka, m.in. nowego singla pt. "Talizman".

 

Kolejna piosenka, której mogę słuchać w koło to utwór duetu Moniki Lewczuk i Alvaro Soler "Libre".




A jak Wasz styczeń? 



8 komentarzy:

  1. Мы предлагаем препараты для лечения различных проблем со здоровьем, используя препарат, который уже поставляется с зерном может вылечить болезнь полностью.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również podoba się piosenka Moniki Lewczuk i Alvaro Soler :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu przyjaźń kompletnie mi się nie podobał :( Iluminacja w Warszawie jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka z pomysłami na lunchboxy jest dla Ciebie idealna! Bardzo lubię, te Twoje lunchboxowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie dawno ich nie było na blogu, muszę znów zacząć dodawać regularnie pomysły na lunchboxy :)

      Usuń
  5. Mam chęć na książkę Sochy, od dawna kuszą mnie powieści tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń