wtorek, 24 stycznia 2017

Krem pod oczy Soraya

Hej!

Zapraszam do lektury kolejnego wpisu kosmetycznego.


Soraya - Hialuronowy Mikrozastrzyk - krem pod oczy wygładzający
cena: 12-15 zł / 15 ml


Zacznę od tego jaką mam skórę wokół oczu. Mój problem to niewielkie, aczkolwiek widoczne sińce pod oczami, niezbyt głębokie zmarszczki mimiczne, a używanie korektora pod oczy powoduje, że miewam przesuszoną skórę.

Kremy, które stosowałam dotychczas, średnio nawilżały i nie redukowały cieni pod oczami. Momentami skóra wyglądała tragicznie przez co czułam się fatalnie. W końcu oczy to zwierciadła duszy, a moje zwierciadła miały nieestetyczne oprawy.

Już kiedyś miałam ten hialuronowy krem pod oczy i pamiętałam, że był dobry.


Efekty widziałam już po pierwszym tygodniu. Skóra wyraźnie była lepiej nawilżona, nie czułam tego nieprzyjemnego napięcia i ściągnięcia wokół oczu. Krem stosowałam na dzień pod makijaż i na noc. Korektor bez problemu rozprowadzał po skórze i nie ciastkował się.
Po miesiącu zauważyłam kolejne pozytywne efekty. Zmarszczki spłyciły się, już nie były tak widoczne, a i cienie pod oczami zjaśniały. Skóra stała się jędrniejsza i zdrowiej wygląda.


Jeszcze lepsze efekty uzyskałam z połączenia tego kremu i maseczki pod oczy Rival de Loop KLIK
Krem mnie nie uczula, oczy nie łzawią, nadaje się świetnie pod makijaż, szybko się wchłania i nie zostawia tłustego filmu.
Skład nie zachwyca, a na 3 miejscu występuje parafina, której zwykle nie mogę używać. W tym przypadku nie zauważyłam negatywnych skutków, a produkt stosuje już 4 miesiąc.

Krem pod oczy Soraya jest naprawdę dobry i dziwi mnie, że jest tak mało popularny.



Jaki jest Wasz ulubiony krem pod oczy?


6 komentarzy:

  1. o wąłśnie czeka mnie kupno jakiegoś kremu pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam od jakiegoś czasu żelu pod oczy z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie nie posiadam ulubionego kremu pod oczy jednak na dzień zamówiłam sobie pomarańczową wersję Vianek zaś na noc planuję zakup ślimaczkowego Mizona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kremie z Vianka muszę poczytać, bo o nim nie słyszałam jeszcze ;)

      Usuń