sobota, 21 stycznia 2017

Dove - Intensive Repair - odżywka

Cześć!


Dzisiejszy post będzie dotyczył jednej z dwóch moich ulubionych odżywek do włosów, mianowicie:
Dove, Intensive Repair
cena: ok 12 zł/ 200 ml


O produktach Dove do pielęgnacji włosów dowiedziałam się oczywiście z "internetów". Kasia z LGS bardzo zachwalała te kosmetyki.

Na chwile obecna nie mam większych problemów z włosami, wyglądają ładnie, są zdrowe, ostatnio podcinałam je ponad rok temu, a nadal nie mam zniszczonych czy rozdwojonych końcówek. A kiedyś już po miesiącu wyglądały źle.

O jednej z moich ulubionych odżywek pisałam Wam już na blogu KLIK, bardzo podobna w działaniu, a nawet lepsza jest odżywa Dove. Obie stosuję zamiennie.


Największą jej zaleta jest to, że świetnie się po niej rozczesuje włosy, a moje bardzo się plączą. Nie muszę się długo trzymać na włosach by zaczęła działać, dwie minuty to jest max ile jej daję.

Odżywkę nie nakładam na całe włosy, zawsze od połowy długości. Produkt ma w swoim składzie silikony, które mogą zapychać skórę. Ogólnie skład jest mocno chemiczny. Ale takie właśnie kosmetyki najlepiej nadają się do moich włosów. Szampony kupuje mniej chemiczne, ze składnikami pochodzenia naturalnego, ale odżywki już się takie się u mnie nie sprawdzają.

Kosmetyk bardzo ładnie pachnie, a zapach wyczuwalny jest nawet kolejnego dnia. Opakowanie wykonane jest dość twardego z plastiku, ciężko wydostać ostanie porcje produktu. Odżywka ma gęstą konsystencję.

Po zastosowaniu tej odżywki włosy są niesamowicie miękkie, błyszczące, gładkie, elastyczne.

Uwielbiam tę odżywkę, właściwie to moje włosy ja uwielbiają!



Jakie są Wasze ulubione odżywki do włosów, stawiacie na naturalna pielęgnację?




12 komentarzy:

  1. Niedawno zakupiłam tą odżywkę z Nivea, ale jeszcze nie używałam. Moją ulubioną odżywką jest Garnier Goodbye Domage. Teraz mam Garnier Gęste i Zachwycające. Również bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Garniera znam tylko odżywkę z masłem karite, jest bardzo dobra! :)

      Usuń
  2. Stwierdzam, że chemiczne składy robią dobrze moim włosom. Lubię szampony Dove i zamierzam wypróbować też ich odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponów nie znam, może warto wypróbować :)

      Usuń
  3. z tej serii lubię szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dawno nie miała niczego z dove :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kosmetyki do włosów Dove, ale dosyć dawno. Często za to kupuję żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to lubię zmieć. Nie przyzwyczajam się do jednej. Tą też kiedyś i chętnie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  7. O kiedy ja miałam dove..dawno temu :) Chętnie się przyjrzę tej odżywce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie miałam niczego z dove

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wypróbuję następnym razem, teraz mam jakąś z Garniere, ale nie zauważam żadnych rewelacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę wypróbować tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń