wtorek, 13 grudnia 2016

Kartki bożonarodzeniowe DIY

Hej!

Jak Wasze przygotowania do Świąt? Porządki zrobione, menu ustalone, prezenty kupione? Już niewiele czasu zostało ;) Ja już porządki mam za sobą, zaczęłam od tego, co zawsze sprawia mi najwięcej problemu. Prezenty prawie wszystkie mam kupione, kartki dla najbliższych również już zrobiłam i to jeszcze w listopadzie, sukces!



To już moja mała tradycja, że w Boże Narodzenie obdarowuję kilka osób z najbliższego otoczenia własnoręcznie przygotowanymi kartkami.







A może robicie własnoręcznie stroiki Świąteczne?
Pochwalcie się!


19 komentarzy:

  1. Uwielbiam ręcznie robione kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki, w szczególności spodobała mi się motyw z wieńcem, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten motyw bardzo spodobał mi się w tym roku, dziękuję :-)

      Usuń
  3. Ależ one śliczne, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki i dobre (książkowe:P) tło :D
    Część (gorsza) porządków za mną, część przede mną :)
    W tym roku zarzekałam się, że nie będę robić, żadnych ozdób, ale udzielił mi się klimat przedświąteczny, w końcu wybrałam się na warsztaty i zrobiłam dla siebie choinkę kokedama, teraz próbuję zrobić bombki w trochę innej wersji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dobrane książki ;-) nigdy nie byłam na żadnych warsztatach, szkoda. Pamiętam, że chyba w zeszłym roku robiłaś choinkę ze wstążki. Jednak dekoracje własnoręcznie zrobione zawsze będą cieszyć bardziej niż te kupne. Nie znam tej techniki, ciekawa jestem jak wygląda taka choinka :-)

      Usuń
  5. Chciałabym dostać od kogoś taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne te kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki:) U mnie jest na bakier z DIY ogólnie, ale mam ambitny plan jeszcze w tym roku zaszaleć... Zobaczymy co z tego wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń