środa, 23 listopada 2016

Rival de Loop - maseczka pod oczy

Hej!

Po maskę pod oczy i na powieki sięgnęłam z czystej ciekawości. Nigdy nie miałam żadnego innego podobnego produktu

Maseczka pod oczy Rival de Loop
cena: ok 2 zł za 4x1,5 ml


Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Glycine Soja Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Cetearyl Glucoside, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Phenoxyethanol, Squalane, Magnesium Aluminum Silicate, Allantoin, Sodium Cetearyl Sulfate, Ethylhexylglycerin, Sodium Hyaluronate, Xanthan Gum, Citric Acid, Pantolactone.

W jednym opakowaniu znajdują się cztery mniejsze saszetki z produktem. Jedna taka saszetka starcza mi na 4 użycia. Maska ma konsystencję kremową i bardzo delikatnie pachnie.
Produkt stosuję dwa- trzy razy w tygodniu.
Producent zaleca by maseczkę położyć na oczyszczaną skórę twarzy obficie w okolicach oczu i na górną powiekę. Po 15 minutach nadmiar maseczki należy wklepać bądź wytrzeć chusteczką higieniczną. Zalecanie jest również nałożenie kremu pod oczy.


Pierwszy raz maseczkę Rival de Loop nałożyłam na noc, to co się nie wchłonęło wklepałam delikatnie palcem. Po przebudzeniu nie zauważyłam spektakularnych efektów. Oczywiście skóra była dobrze nawilżona, nie wystąpiła też żadna reakcja alergiczna. Jednak identyczne efekty daje mi mój krem pod oczy. Dwa dni później użyłam ponownie tego produktu, z ta różnicą, że po zalecanych 15 minutach nałożyłam jeszcze krem pod oczy i poszłam spać. I wtedy dopiero zauważyłam większą różnicę. Skóra była bardziej nawilżona, jędrniejsza, zmarszczki mimiczne nie były tak głębokie. 
Zużyłam już jedno całe opakowanie i kupiłam kolejne.

Maska ma bogaty skład, na pierwszych miejscach występują oleje makadamia, z pestek winogron, sojowy, do tego masło shea, witamina E i B5.

Jestem zadowolona z działania tej maseczki, dobrze nawilża i kosztuje grosze. Największy jej minus to opakowanie, wygodniejsza w stosowaniu byłaby tubka.



Jakie są Wasze ulubione produkty do pielęgnacji skóry wokół oczu?


11 komentarzy:

  1. Nie miałam tej maseczki, natomiast mam maseczkę oczyszczającą z Rival de loop które czeka na przestestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczyszczającej nie miałam z tej firmy :)

      Usuń
  2. Zapiszę sobie i chętnie kupię, skład jest na prawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się skuszę, na tą maseczkę:) ja bardzo lubię też płatki kolagenowe pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować, polecasz jaką konkretną markę ? :)

      Usuń
  4. Też nie przepadam za saszetkami, ale dla dobrego działania jestem w stanie się poświecić. Skład faktycznie wygląda bardzo przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji nakładać maseczki pod oczy, ale chyba to najwyższy czas – zima da naszej skórze w kość, więc nie ma na co czekać...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam styczności z tym produktem.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń