wtorek, 8 listopada 2016

Nowości kosmetyczne (wrzesień-październik)

Hej!

Dawno nie było postu z kosmetycznymi nowościami, całe dwa miesiące ;) Zdecydowana większość to produkty, które znam i które bardzo dobrze się u mnie sprawdzały. Nie mam ochoty ostatnio na eksperymenty.


Jak na zakupy z dwóch miesięcy nie jest tego aż tak dużo, prawda? ;)


Pamiętam, że jeszcze dwa lata temu naprawdę obkupiłam się w czasie promocji w Rossmannie. Postanowiłam po raz pierwszy wypróbować tusz z Maybelline, który podobno, albo się kocha, albo nienawidzi. Mnie, póki co, on nie zachwyca. Reszta to sami sprawdzeni ulubieńcy: paletka cieni, korektor, baza pod cienie, podkład, lekier do paznokci.


Na miejsce toniku z Ziaji z aloesem kupiłam tonik Lirene nawilżający, myślę, że się polubimy. Na kilku blogach pojawiły się produkty O'Herbal do włosów, ja skusiłam się na szampon. Nie mogło zabraknąć płynu micelarnego z Garniera.


Effaclar Duo plus to mój ulubiony i najskuteczniejszy produkt zwalczający niedoskonałości. Kremu matującego z Lirene używałam przez okres wakacji i byłam z niego bardzo zadowolona. Przez ponad dwa lata stosowałam pastę peelingującą z serii liście manuka, postanowiłam zamienić na inny peeling, bo moja skóra przestała tolerować ten produkt.


A tutaj same sprawdzone rzeczy. Jeśli potrzebuję mega nawilżenia sięgam po emulsję z Ziaji. Najlepsze kremy do rak, to te z Evree, różowy jest moim faworytem. Udało mi się również znaleźć bardzo dobry krem pod oczy. Planuje o nim napisać oddzielny post.


Lubicie eksperymentować z nowymi kosmetykami?


15 komentarzy:

  1. Micele Garniera bardzo lubię. Osobiście czasem lubię poeksperymentować :) u mnie też było troszkę nowości. Niestety nawet mając wielkie zapasy nie mogę się powstrzymać by czegoś nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy. A jak używasz tonik i płyn micelarny? Jednocześnie, czy w jakiej kolejności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, toniku używam po dokładnym oczyszczeniu twarzy, najpierw demakijaż płynem micelarnym, później żel do mycia twarzy plus woda, tonik i krem :-) stosowanie toniku ma na celu przywrócenie skórze odpowiedniego pH :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) pozdrawiam

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo lubię pastę z Ziaji, ale też zamierzam kupić coś innego. Peeling z Soraya widziałam chyba w Biedronce. Może skuszę się również na niego. Paletka cieni z Lovely bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę wypróbować Effaclar Duo bo słyszałam dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo świetnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam hialuronowy krem pod oczy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili, to najlepszy krem pod oczy jaki miałam :)

      Usuń
  7. Ja też kupiłam pierwszy raz ten tusz z Maybelline. Mam nadzieję że u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń