wtorek, 1 listopada 2016

Coolturalny październik

Cześć!

Nie potrafię cieszyć się jesienią. Pogoda jest, łagodnie mówiąc, nieprzyjemna. Prawie w każdy weekend padało, spacery były prawie niemożliwe. A miałam jeszcze wiele planów na wycieczki jednodniowe. Szaro buro przez kolejne 4 miesiące. Nie ma tygodnia żebym nie wracała wspomnieniami do lata i do zdjęć z wakacji.
Ale dosyć marudzenia!!! Czas na nowy post!!!


Filmy:

Ani razu nie byłam w październiku w kinie. A mieliśmy iść na "Inferno" i na "Dziewczynę z pociągu". Odkładaliśmy wyjście na kolejny i kolejny weekend, aż się miesiąc skończył ;) Za to udało mi się obejrzeć kilka ciekawych filmów na DVD: "Moje wielkie greckie wesele 2", "Dama w vanie", "Colonia", "Więzienny eksperyment". Dwa ostanie oparte są na faktach i bardzo je Wam polecam.

Książki:

Przeczytałam dwie książki, jak dla mnie całkiem spory sukces. Pierwsza to wszystkim znana powieść "Gwiazd naszych wina" J. Green'a. Kolejna przeczytana pozycja to "Księga stylu Coco Chanel" K. Karbo.

Nowe książki:

Koleżanka zachęciła mnie do przeczytania kolejnej książki J. Moyes "Razem będzie lepiej". Akurat udało mi się ją kupić w taniej wersji kieszonkowej.

Wydarzenia:

11 października byliśmy z Narzeczonym i znajomymi na meczu na Stadionie Narodowym w Warszawie. Polacy pokonali Danię 3:2. Towarzyszyły nam niesamowite emocje. Oglądanie meczu na stadionie to zupełnie inne doznania. Bardzo się cieszę, że mogliśmy wpierać naszych w tym niełatwym starciu.

Muzyka:

Absolutnym hitem ostatnich kilkunastu dni jest ten kawałek:
Mahmut Orhan - Feel feat. Sena Sener
Kolejny:


Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval

Nie może zabraknąć polskiego akcentu:

Varius Manx & Kasia Stankiewicz - Piątek




Lubicie jesień? Czy przeszkadza Wam brak słońca?


11 komentarzy:

  1. Książki również ostatnio czytam i az mam ochotę na kupno jakiejś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię jesień! Chociaż w taką deszczową pogodę jak dziś lubię ją trochę mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubiłam przez ostatnie 2-3 lata, gdy świeciło piękne słońce i było znacznie cieplej ;) nawet zapomniałam, że jesień może tak uprzykrzyć życie ;)

      Usuń
  3. jak ja lubię taki wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również lubię ten kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Deszczowe dni bywają dobijające...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień nie jest dla mnie, zawsze mam przez chwilę jesienną depreche ;( Wszystko wraca do siebie, ale ten deszcz, temperatura mnie dobija. Jestem ciepłolubna , więc już oczekuję bynajmniej wiosny ..a zima się jeszcze nie zaczęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam Ci "Dziewczynę z pociągu", bardzo dobry film :) Jesień faktycznie nie jest zachęcająca ostatnio, ale co zrobić...byle do świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za jesienią, zwłaszcza że ta tegoroczna obfituje w deszcze :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tą książkę Jojo Moyes :)

    OdpowiedzUsuń