środa, 21 września 2016

Promocja w Rossmannie - 49% wrzesień/październik 2016

Cześć!

Mocno się zdziwiłam, gdy kilka dni temu dotarła do mnie informacja o jesiennej promocji na kosmetyki kolorowe w Rossmannie. Tej promocji spodziewałam się pod koniec października, tak jak w latach ubiegłych. Ale to nic. Powoli tworzę listę rzeczy, które chciałabym kupić. Nie będzie tego dużo.



Promocja rozpoczyna się 30 września i tak jak w poprzednich edycjach będzie podzielona na etapy:

30.09.2016 - 05.10.2016 USTA I PAZNOKCIE: szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci. 

06.10.2016 - 11.10.2016 OCZY: tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu, eyelinery. 

12.10.2016 - 17.10.2016 TWARZ: podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory do twarzy.

Na pewno planuje zakup korektora L'Oreal True Match. Mam go i jest świetny. Stosuję go przede wszystkim pod oczy, dobrze kryje, rozświetla i nie wysusza delikatnej skóry. Podkład Maybelline Affinitone, którego używam od dłuższego czasu. I ostania rzecz, którą zamierzam kupić to Manhattan Soft Compact Powder transparentny, którzy dobrze matowi na długo.
Być może skuszę się jeszcze na tusz do rzęs i pomadkę ochronną. 


Skorzystacie z promocji?



10 komentarzy:

  1. Rownież muszę kupić ten puder z Manhattanu. Może skuszę się i na transparentny i naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tym razem sobie odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że uda mi się załapać na pierwszy tydzień promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z promocji nie skorzystam, wolę unikać tych dzikich tłumów i zakupy zrobić przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie można też robić zakupy online, ominiesz tłumy :)

      Usuń
  5. Nie skorzystam z promocji i będę omijać szerokim łukiem drogerie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jedynie się skuszę na korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Terimakasih untuk semua informasi yang telah anda bagikan, sangat bermanfaat dan berguna sekali terutama saya di indonesia. aku akan mencobanya . sukses selalu untuk blog anda.

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń