poniedziałek, 12 września 2016

Lunchbox #29 i wygrana w konkursie!

Witajcie!

Piękny weekend za nami, wrzesień rozpieszcza nas pogodą. Niestety, wszystko co dobre szybko się kończy i czas wrócić do codziennych obowiązków i do pracy.

Pierwszy post z serii Lunchbox do pracy, szkoły na uczelnię ukazał się na blogu pod koniec stycznia 2015, ale pierwsze pudełka do pracy zaczęłam brać ze sobą w połowie 2014 roku.

Na blogu zebrało się około 60 przepisów na przekąski na wynos. W zeszłym roku brałam udział w konkursie na wiosenny lunchbox, zajęłam wtedy drugie miejsce. Pod koniec sierpnia znów wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Panią Magdę Grzegorczyk ze Skutecznie.tv . Tym razem znalazłam się w gronie 10 finalistów, a nagrodą była najnowsza książka Pani Magdy z przepisami na na smaczne przekąski do lunch boxów. Ogromnie się cieszę z tej wygranej, na pewno wypróbuję wiele przepisów z tej książki i podzielę się z nimi z Wami!


Zestaw nr 1


Sałatka ziemniaczana z tuńczykiem; składniki ugotowane ziemniaki, puszka tuńczyka w sosie własnym, jajko na twardo, czerwona cebula, koperek, oliwa z oliwek, sól, pieprz,

Gofry z sosem a'la guacamole; składniki gofry: mąka pszenna, mleko, jajko, proszek do pieczenia; guacamole, awokado, pomidor, czosnek, sok z cytryny.

Ten zestaw, to przykład na to jak wykorzystać jako bazę "resztki" jedzenia z dnia poprzedniego. Gofry zostały ze śniadania, gdy przygotowuję ciasto, nie solę go, ani nie słodzę. Później, mogę je zjeść na słodko lub słono. A ziemniaki zostały z obiadu.

Zestaw nr 2


Tortille; składniki: jedna tortilla, majonez, sałata, kawałki usmażonej piersi z kurczaka, ser żółty wędzony, plasterki pomidora bez pestek, pieprz,

Placuszki z serka homogenizowanego; serek homogenizowany waniliowy (najlepszy z Rolmleczu), mąka pszenna, jajko,  szczypta proszku do pieczenia, jako dodatek nektarynka,. Dokładny przepis KLIK

Placuszki są przepyszne i robi się je błyskawicznie. Gdy nie wiem, co mogłabym zabrać do jedzenia do pracy, decyduję się na te placuszki.

SMACZNEGO!!!
 

Oto moja wygrana :)






Książka miała premierę 5 września, znajdziecie w niej 100 przepisów na lunchboxy. Zostały podzielone na 8 kategorii, są to nowe przepisy, których nie znajdziecie na kanale Pani Magdy. Wszystkie propozycje są proste w wykonaniu, z ogólnodostępnych składników. Autorka we wstępie zamieściła kilka cennych wskazówek ułatwiających przygotowanie posiłków. Przy każdym przepisie znajduje się zdjęcie potrawy. Książkę możecie kupić w bardzo atrakcyjnej cenie. 
Gorąco polecam!!!

Więcej pomysłów na lunchboxy do pracy znajdziecie tutaj KLIK 



14 komentarzy:

  1. Ale pychotka, muszę sobie takie lunchboxy zacząć robić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszności w Lunch Box'ie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam przygotowywać lunch box'y Twoje wyglądają przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna książka:) Zastanawiałam się nad jej zakupem w Biedronce, ale ja jestem fanem zwykłych kanapek do pracy.. jakoś w pracy nie czuję się swobodnie i wolę normalne posiłki jeść w domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam czasem problem z tym, że współpracownicy zaglądaj mi w talerz, nie jest to przyjemne ;)

      Usuń
  5. świetne pomysły na lunch do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Uwielbiam Twoje posty z serii Lunchbox. Zawsze coś podpatrzę ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* I życzę smacznego, jeśli zdecydujesz się wykorzystać któryś z moich przepisów :D

      Usuń
  7. Takiego goferka to bym sobie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwa boxy wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi narobiłaś teraz ochoty na tortille ;o!

    OdpowiedzUsuń