środa, 7 września 2016

Kosmetyczne nowości z ostatnich tygodni

Cześć!!!

To moje drugie podejście to napisania tego posta. Przy poprzednim razie komputer odmówił mi współpracy. Obawiam się, że mój 8 letni laptop już długo nie pociągnie. Darze go ogromnym sentymentem, gdyż kupiłam go za własne pieniądze, ciężko zarobione.
Kochany Laptopiku, obyś mi służył jak najdłużej !!!



Przechadzać do sedna, mam dzisiaj dla Was post z nowościami kosmetycznymi. Jak zawsze nie mogło zabraknąć  produktów do włosów. Ostatnio kupuję więcej maseczek do twarzy, szukam tych idealnych. Mam już kilka swoich ulubionych, ale zawsze można trafić na coś lepszego ;)


Maseczki z Ziaji należą do moich ulubionych, wzięłam też orzeźwiający peeling do twarzy. Na maski z Bielendy skusiłam będąc w Super-Pharm, były wówczas w promocji - 40 %, to moje pierwsze maski w płacie. A maseczkę z Efektimy do dłoni poleciła mi mama :)


Nie mogło zabraknąć mojego ulubionego micelka z Garniera, już sama nie wiem ile zużyłam opakowań. Zamiast peelingu do ciała, od jakiegoś czasu używam szorstkiej rękawicy. Również w Super-Pharm na promocji kupiłam krem do twarzy Evree.


Moja ulubiona kategoria, czyli produkty do włosów. Co obejrzę jakiś filmik dziewczyn z LGS, to zaraz biegnę coś kupić z polecanych przez nie produktów. Tym razem zdecydowałam się na produkt do stylizacji włosów nadający objętość Got2b Powder'ful. Kupiłam kolejne opakowanie ulubionej odżywki z Nivea,  o której już pisałam na blogu KLIK. Maska do włosów z Isany zbiera wiele pozytywnych opinii, jestem po pierwszym użyciu i szału nie ma.


Z ostatniej wycieczki do Lublina przywiozłam sobie pomadkę matową z Golden Rose Velvet Matt nr 26 oraz lakier GR Ice Chic, w już bardziej jesiennym kolorze, nr 17.



Znacie coś z moich nowości?

A Wasze komputery ile lat są już Wami?



15 komentarzy:

  1. Lubię micel Garniera, ale ostatnio zastąpiłam go tańszym różowym Bielenda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy! Do zakupu maski z Isany przymierzam się od dłuższego czasu, czytałam wiele pochlebnych opinii na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu pomadkę z GR kupić, nie mam jeszcze z tej serii ;) mój laptop ma 3 lata i już 2 razy był w naprawie.. na szczęście kiedy się psuł był jeszcze na gwarancji :) na razie spokój, odpukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój po 4 latach dopiero zaczął się psuć, dlatego boję się zakupu nowego, ledwo kupię i już będę musiała go oddać do naprawy ;)Oby Twój jeszcze długo dobrze się sprawował :)

      Usuń
  4. Sporo tego:) Miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadkę z tej serii z GR również mam:) właśnie też chcę te maseczki z ziaji w końcu kupić a jak mowisz, że je lublisz to musza być dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twoich nowości znam tylko micel z Garniera, kiedyś był moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty Efektimy :) No i ten micelek Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się kolor pomadki z GR, taki przyjemny dzienniaczek :)życzę miłego testowania wszystkich nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś got2be i wywaliłam w połowie opakowanie do kosza..

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój laptop też już wiekowy, ma 5 albo 6 lat, przydałaby się zmiana, zdecydowanie :)
    Z Twoich zakupów znam krem z Evree, który zresztą bardzo lubię. Micel z Garniera to mój must have :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości. Miałam maseczkę Ziaja Masło Kakaowe i była całkiem fajna. Puder do włosów Taft też jest całkiem niezły.

    OdpowiedzUsuń