piątek, 2 września 2016

Coolturalny sierpień

Witajcie we wrześniu!

To co nieuniknione musiało nadejść - koniec wakacji. Coraz częściej zaczynamy wspominać o jesieni, a lato przecież nadal trwa.
Gdy jeden miesiąc się kończy, a drugi  zaczyna to znaczy, że przyszedł czas na podsumowania.



Kino:
byłam na dwóch filmach, "Na Boskiej Florence", cudowny film z genialną obsadą KLIK oraz na "Sausage Party". Ta bajka dla dorosłych nie do końca mi się spodobała.

Książki:
zaczęłam czytać jedną książkę i ciągle nie mogę jej skończyć, mimo tego, że mnie bardzo zaciekawiła.

Nowe książki:
na mojej półce pojawiły się trzy nowe książki. "Sto imion" C. Ahern, "Lekcje szyku Madamme Chic" J. L. Scott, "Mówiąc inaczej" P. Mikuła.

Podróże:
koniec urlopu nie oznacza braku możliwości wyjazdów. Póki jeszcze jest pogoda, staramy się gdzieś pojechać w trakcie weekendu. Byłam w kilku miejscach: Lublinie, Kielcach, Chęcinach, Studziankach Pancernych. O tych wyjazdach opowiem Wam więcej w kolejnym poście.
Wybraliśmy się razem ze znajomymi na spływ kajakowy po Pilicy. Było świetnie, wybraliśmy odcinek 14 km. Następnym razem zdecydujemy się na dłuższą trasę.

Muzyka:
ulubione piosenki sierpnia





A jak wam minął sierpień?

21 komentarzy:

  1. Też spływałam w sierpniu Pilicą, świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem ilu kilometrowy odcinek przepłynęłaś :)

      Usuń
  2. Muszę spojrzeć co to Sausage party :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To cudowne lato niestety kończy się nieublagalnie ale wyjazdy oczywiście nie muszą:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, ze nie muszą. Mam już kilka wycieczek zaplanowanych na najbliższe tygodnie :)

      Usuń
  4. Muszę sobie kupić nową książkę z poradami Madame Chic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakieś czasu czaję się na książkę "Mówiąc inaczej":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie udało się ją dorwać w dobrej cenie na stronie świata książki, tylko często nie mają na stanie :)

      Usuń
  6. A ja ostatnio byłam w kinie na "Zanim pojawiłeś się" - bardzo wzruszający film i porusza trudny temat.

    A co do sierpnia minął zbyt szybko.

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie sobie śpiewałam pod nosem 'Pod wiatr', a tu u Ciebie w poście jest haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Kiełbaski" kontrowersyjne, ale zabawne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne tylko te trupy mi nie pasowały ;)

      Usuń
  9. Też bym chciała kiedyś popłynąć spływem kajakowym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, też bym chętnie poszła na spływ kajakowy :) Dobrze, że sierpień skończył się taka piękną pogodą, a nie straszył jesienią :D

    OdpowiedzUsuń