piątek, 26 sierpnia 2016

Mój hit! Odżywka do włosów Nivea

Witajcie!

Jeżeli w jakimś poprzednim poście zachwalała jakąś odżywkę, albo nazwałam ją ulubieńcem to kłamałam. Okazuje się, że wszystkie produkty, które miałam do tej pory są mocno przeciętne w porównaniu z odżywką z Nivea.

Nivea, Long Care & Repair, Odżywka odbudowująca do włosów długich
Cena: ok. 12 zł/ 200 ml

Po lewo nowa wersja, po prawo stara wersja odżywki.
Od producenta:
Odżywka odbudowująca do włosów długich Nivea Care & Repair:
- Skutecznie pielęgnuje włosy na całej długości – od nasady aż po końcówki.
- Wzmacnia i odbudowuje włosy.
- Chroni przed łamaniem się włosów i rozdwajaniem się końcówek.

Skład:
Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Lanolin Alcohol (Eucerit), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6,Trideceth-12, C12-15 Pareth-3,Coco-Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum

Ogólnie jestem zadowolona z tego jak wyglądają moje włosy. Gdy patrzę na zdjęcia sprzed 2 lat to wyglądały one okropnie, ale tak się kończy codzienne prostowanie i nieodpowiednia pielęgnacja.Jednak nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej ;)
Odżywkę Nivea kupiła po tym jak Justyna z LGS wyrażała się o niej bardzo pochlebnie. Kupił jedno opakowanie i wycofano ją ze sprzedaży :( Jednak znów pojawiła się na drogeryjnej półce, ale już w odmienionej szacie graficznej i nieco zmodyfikowanym składzie.


Odżywka znajduje się w plastikowej tubie zamykanej na "kilk", jak dla mnie jest on trochę za twardy. Bardzo przypadł mi do gustu zapach tego produktu, trochę taki mydlany, wyczuwam też delikatny zapach tradycyjnego kremu Nivea. Odżywka jest gęsta, jednak bez problemu rozprowadza się ją po włosach. I ma całkiem dobry skład!

Uwielbiam, to jakie są moje włosy po zastosowaniu tej odżywki. Niesamowicie miękkie, puszyste, sypkie, nawilżone, nie są obciążone, ładnie pachną, błyszczą się, wyglądają bardzo dobrze. Jednak najbardziej jestem zadowolona z tego jak łatwo i przyjemnie rozczesuje się włosy po umyciu. Żebym nie wiem jak miała poplątane włosy, to ta odżywka poradzi sobie z każdym kołtunem.

To najlepsza odżywka jaką miałam do tej pory, nie ma do czego się przyczepić. To mój absolutny HIT!!!!


Stosujecie odżywki drogeryjne?
Macie swoje ulubione?


Życzę Wam udanego weekendu!!! Szykuje się przepiękna pogoda, nie siedźcie w domu, może to już ostanie takie ciepłe dni tego lata ;)



11 komentarzy:

  1. Czytałam na jej temat wiele pozytywnych opinii, ale jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować. Muszę wreszcie się skusić, bo jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie, jest naprawdę rewelacyjna ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dlaczego? To nie zestaw, to ta sama odżywka ;)

      Usuń
  3. Ciekawe czy również byłabym zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo ją lubię, ale chyba jednak u mnie wygrywa Garnier z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam odżywkę z awokado, zużyłam już kilka opakowań, ale nie ułatwia rozczesywania włosów ;)

      Usuń
  5. tej wersji akurat nie miałam ;) ale kosmetyki do włosów Nivei lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię odżywkę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej wersji nie miałam muszę kupić następnym razem, odżywki z Nivea bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio kupiłam na promocji odżywkę z Nivei:) Co prawda inna, ale kto wie? Może i ja trafię na włosowy hit:)

    OdpowiedzUsuń