poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Lunchbox #28

Cześć!

Mam dla Was kolejne 3 propozycje posiłków, które możecie zabrać ze sobą do pracy lub szkoły/ na uczelnię.


ZESTAW NR 1


To danie z serii "Smaki dzieciństwa". Proste i pyszne. Owoce można dodać dowolne, mnie najbardziej smakuje z truskawkami lub jagoda. Najlepsze jedzenie na upały. Czasem jadam również bez owoców, tylko z białym serem i jogurtem lub śmietaną. Bardzo lubię.

Składniki:
makaron, ser biały, owoce, jogurt naturalny, cukier

ZESTAW NR 2


Sałatka z tuńczykiem:
-mix sałat
- mała puszka tuńczyka w sosie własnym*
-cebula czerwona
-pomidorki koktajlowe
- oliwa z oliwek
*ostatnio kupuję małe puszki tuńczyka w Lidlu, idealne na jedną porcję sałatki

Jogurt naturalny z jagodami
Kalarepa


ZESTAW NR 3


Zestaw dla leniwych ;) lub gdy brakuje mi pomysłu.

Sznycel z piersi kurczaka w płatkach kukurydzianych plus warzywa na patelnię.

Truskawki

                                                                         SMACZNEGO!!!


Więcej pomysłów na lunchboxy do pracy znajdziecie tutaj KLIK



12 komentarzy:

  1. Świetne zestawy i jak zawsze inspirujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MImo, że jestem po kolacji zjadłam bym chętnie cos:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam nigdy makaronu z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makaron z białym serem i truskawkami, lub cynamonem to jedne z moich ulubionych smaków dzieciństwa. Puszki tuńczyka w Lidlu muszę poszukać, bo od dawna szukam mniejszych opakowań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z cynamonem nie jadłam, muszę wypróbować :)

      Usuń
  5. Jagódki to bym sobie zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zestawy bardzo pyszne, choć nie do końca przepadam za makaronem z owocami, to od czasu do czasu dla odmiany bym się skusiła na taki posiłek w pracy. Z pewnością wykorzystam twoje pomysły. Zostawiam obserwację :) :)

    OdpowiedzUsuń