poniedziałek, 18 lipca 2016

ZiajaMed, Kuracja Lipidowa, żel do mycia twarzy

Cześć ;)

Czas na kolejną recenzję kosmetyczną. Tym razem będzie ona dotyczyć zakupionego przeze mnie emulsji do mycia twarzy z Ziaji.

ZiajaMed, Kuracja Lipidowa, Fizjoderm żel
Cena: 200 ml/ 10 - 13 zł

Po nieudanej przygodzie z tymiankowym żelem do twarzy Sylveco, wróciłam do ulubionego żelu z Nivea. Niestety na krótko,gdyż moja skóra zaczęła źle na niego reagować.
Któregoś dnia oglądałam filmik dziewczyn LGS, Kasia polecała w nim żel z Ziaji. Następnego dnia ten produkt był już w mojej łazience.


Od producenta:
Aktywna, emulsyjna baza myjąca oparta na delikatnych substancjach oczyszczających, nie zawiera mydła i SLS (laurylosiarczanu sodu), bez kompozycji zapachowej. Myje i oczyszcza skórę, nie narusza jej naturalnej warstwy ochronnej. Nie wysusza naskórka. Łagodzi podrażnienia. Nadaje się do demakijażu oczu. Przeznaczony do skóry alergicznej, atopowej, wysuszonej, polecany również dla mężczyzn. Substancje czynne: cocoyl isethionate sodu – delikatna substancja myjąca nawilżająca, prowitamina B5.
Skład:Aqua,Cetearyl Alcohol,Sodium Cocoylisethionate,PEG-8, Panthenol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben.



Ostatnio miałam ogromne problemy z trądzikiem, a skóra ciągle była przesuszona, wyglądała po prostu źle. Dwa lata temu na trądzik pomógł mi Effeclar Duo plus, jednak po roku stosowania przestał działać, na kilka miesięcy musiałam go odstawić. W połowie maja wróciłam do jego używania. Sytuacja wygląda na opanowaną. Zapewne nie mały udział miał również żel z Ziaji oraz zmiany przyzwyczajeń związanych z demakijażem.

Fizjoderm żelmożna dostać w sklepach Ziaji oraz w aptekach. Duża zaletą jest oczywiście opakowanie z pompką, która pracuje przez zarzutu. Produkt nie ma konsystencji gęstego żelu, a raczej emulsji.

Zwykle zaczynałam demakijaż od umycia twarzy z wodą i żelem. Teraz zaczynam od demakijażu oczu i twarzy płynem micelarnym, później myję twarz produktem z Ziaji, a kolejnym krokiem jest użycie toniku. Następnie nakładam krem pod oczy i Effeclar Duo plus.
Moja twarz po przemyciu wodą z tym żelem, nie jest przesuszona jak po innych produktach tego typu. Skóra nie jest ściągnięta i nie domagała się natychmiastowego nałożenia kremu nawilżającego.
Po miesiącu stosowania zauważyłam, że skończyły się moje problemy z przesuszona skóra, zmian trądzikowych jest coraz mniej, skóra jest bardziej napięta i jędrniejsza, kremu nawilżającego używam tylko rano i nie jest on silnie nawilżający i mimo to wystarcza taka dawka nawilżenia.

Ten żel nie radzi sobie z usuwaniem pełnego makijaży, konieczny jest wcześniejszy demakijaż z użyciem płynu micelarnego. Produkt nie pieni się, nie ma intensywnego zapachu. Jest wydajny. Nie podrażnia oczu.

Jestem z niego zadowolona :)


Jakie są Wasze ulubione produkty do demakijażu?

9 komentarzy:

  1. Ciekawy ten żel nigdy go nie miałam, ja stosuje żele do cery mieszanej mocno oczyszczające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam i narazie się nie skuszę bo mam za dużo zapasów :/ Ja do demakijażu najczęściej używam płynów micelarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten żel, niestety krótko stosowałam ponieważ słabo się pienił, ale chyba był dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że ta seria Ziajamed jest w ogóle super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować inne kosmetyki z tej serii :)

      Usuń
  5. Nie miałam, może kiedyś przetestuje. ;)

    OdpowiedzUsuń