poniedziałek, 25 lipca 2016

Wakacje nad Bałtykiem

Cześć!

Wyjazd wakacyjny za mną, znów muszę czekać rok na kolejny urlop. Cóż taka kolej rzeczy ...
W tym roku wybraliśmy się z Narzeczonym nad morze, a konkretnie do Rewy. Byłam tam w zeszłym roku z koleżanką. Bardzo mi się tam spodobało, blisko nie tylko do morza, ale i do innych miejscowości. Nie jesteśmy typami, które spędzają całe dnie na plaży. Lubimy podróżować, odwiedzać nowe miejsca, a Rewa jest dobrze usytuowana, jest blisko do Trójmiasta i na Półwysep Helski. Każdy dzień spędzaliśmy w innej miejscowości.


Dzień 1
Wycieczka rowerowa z Rewy do Rzucewa (Rezerwat Przyrody Beka, Dawna osada łowców fok)




Dzień 2
Wycieczka do Gdyni (Akwarium Gdyńskie, rejs statkiem, Dar Pomorza)





Dzień 3
Spacer brzegiem morza z Rewy do Mechelinek



Dzień 4
Puck (molo, spacer po parku, plaża)



Dzień 5
Hel (Fokarium, Muzeum Obrony Wybrzeża, Cypel Helski)




Jestem bardzo zadowolona z pogody, którą mieliśmy. W sumie to tylko przez jeden dzień było pochmurno, jednak pogoda nie pokrzyżowała nam planów, gdyż mieliśmy na ten dzień zaplanowany wyjazd do Gdyni.
Nie było też mega gorąco, po prostu temperatura była idealna.
Po raz pierwszy byłam na Helu. Pięknie tam jest, tylko straszne tłumy ludzi. Następnym razem jeśli będę się tam wybierać, to na początku lipca, albo we wrześniu, wtedy na pewno będzie mniej ludzi.


P.S. A tutaj znajdziecie fotorelację z zeszłorocznego pobytu nad morzem KLIK


Gdzie spędzacie w tym roku wakacje?



15 komentarzy:

  1. Ah jak pięknie :) Ja w tym roku chyba nigdzie się nie wybieram.. mam dwa panieńskie, dwa śluby, na którym jestem świadkową i masę wydatków ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, wesela to kosztowne imprezy, może w przyszłym roku się uda gdzieś wyjechać :)

      Usuń
  2. Uwielbiam gofry, mniam :) piękne zdjęcia kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, zjadłabym takiego goferrrrrra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można być nad morzem i nie zjeść takiego wypasionego gofera ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A ja już nie wiem czy bardziej lubię góry czy morze, dobrze, że w Polsce jest to i to :)

      Usuń
  5. Do fokarium chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie z bliska obserwować te zwierzęta :)

      Usuń
  6. Niestety w domu, ale urozmaicam sobie, jak mogę ;) piękne zdjęcia. najbardziej wymowne: to z gofrem, hihi :) jadłabym! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje w domu, też można spędzić aktywnie, tylko nie ucieknie się od typowo domowych obowiązków jak pranie, gotowanie i sprzątnie ;)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia! W tym roku urlop minął nam za szybko i na nic nie było czasu, ale może uda nam się jesienią gdzieś polecieć :) A jak nie to chciałabym w przyszłym roku pojechać nad polskie morze, bardzo dawno nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń