środa, 27 lipca 2016

Evrēe - krem do rąk

Witajcie!

W ubiegłym roku pisałam o już o kremie do rąk z Evree, który spisywał się świetnie. Po nim miałam inne kremy, które okazały się mało skuteczne i postanowiłam wrócić do tego, co się naprawdę się u mnie sprawdziło. Wybrałam jednak inną wersję kremu do rąk.

Evrēe - Handcare, Totalnutrition, Odżywczy krem do rąk do bardzo suchej i wrażliwej skóry
Pojemność - 100 ml / 7-11 zł


Od producenta:
Odżywczy krem do rąk do bardzo suchej i wrażliwej skóry. Wyjątkowa receptura dzięki zawartości olejków makadamia i migdałowego oraz witaminy E+F: głęboko odżywi i nawilży skórę dłoni, złagodzi podrażnienia, przywróci zdrowy wygląd, zmiękczy dłonie oraz nada im jedwabistą gładkość. . Krem szybko się wchłania tworząc na powierzchni skóry ochronny film. Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości. Poczuj nawilżająca moc kremu Total Nutrition na swoich dłoniach! Przebadany dermatologicznie.
Skład:
Aqua (Water), Caprylic/Capric Trigliceryde*, Urea, Glycerin**, Cetaryl Alcohol, Ceteareth-20, Prunus Amygdalus Dulcus ( Sweet Almond) Oil**, Glyceryl Stearate**, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter**, Glyceryl Linoleate, Cera Alba (Bees Wax), Aluminum Starch Octenylsuccinate, Macadamia Ternifolia Seed Oil**, Sodium Acrylate, Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Disodium EDTA, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance). *surowiec pochodzenia roślinnego, ** Surowiec zaaprobowany przez ECOCERT.


Opakowanie kremu to miękka plastikowa tubka z solidnym zamknięciem na klik. Na opakowaniu znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczącą składu, stosowania produktu oraz terminu przydatności. Krem należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia.
Krem ma idealną konsystencje, nie leje się i nie jest bardzo gęsty, łatwo się rozprowadza na skórze. Jest bardzo wydajny. Szybko się wchłania, a dłonie pozostają miękkie i zabezpieczone. 
Dzięki długotrwałemu nawilżeniu, np. po umyciu rąk, skóra nie domaga się natychmiastowego powtórnego zastosowania kremu.
Zapach w przeciwieństwie do czerwonej wersji Max Repair  KLIK jest znacznie przyjemniejszy i delikatniejszy. Różowa wersja jest także mniej tłusta od czerwonej, dlatego bez problemu mogę stosować ten krem w ciągu dnia, przed wyjściem do pracy, natomiast dłonie nie są lepkie.
Zauważyłam również, że odkąd używam tego kremu poprawiła się kondycja moich skórek wokół paznokci oraz samych paznokci.


W kolejce czeka jeszcze kilka produktów tej marki do zrecenzowania, jednak już Wam zdradzę, że z kremów do rąk jestem najbardziej zadowolona.


Czy używałyście kremów do rąk z Evree, która wersja jest Waszą ulubioną?



10 komentarzy:

  1. Miałam dwa różne kremy do rąk z Evree i obydwa były doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ale chyba jakąś inną wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale możliwe, że kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie wypróbuję, jestem ciekawa tego kremiku ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię go i stosuję regularnie. Podoba mi się zapach i konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam go jeszcze, ale co raz więcej o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń