poniedziałek, 6 czerwca 2016

Lunchbox #26

Witajcie!

Przybywam do Was z nowymi przepisami na lunchboxy.
Dzisiaj kolejne dwie propozycje.


ZESTAW NR 1


Sałatka:
1/4 sałaty lodowej, 5 małych kulek mozzarelli, jeden pomidor, grzanki
sos: łyżka jogurtu naturalnego, łyżka ketchupy, 1/2 łyżki majonezu, sól, pieprz

Często do pracy biorę kilka listków świeżej mięty, które zalewam gorącą wodą, lepiej mi smakuje woda z miętą niż herbata. A wodę mineralną w pracy pije z cytryną.


W Lidlu kupuję jogurt naturalny z dodatkami. Dostępne są dwa rodzaje. Bez konserwantów.

ZESTAW NR 2


Tortille:
jeden placek, 2 liście sałaty, dwa plasterki wędliny, kilka plasterków pomidora, mozzarella, sól, pieprz




SMACZNEGO!!!


Więcej przepisów na lunchbox do pracy znajdziecie tutaj KLIK


17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty, ponieważ szukam inspiracji na dania do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, ze mogę Cię zainspirować :)

      Usuń
  2. Tortille uwielbiam ale nigdy nie biorę ze sobą ;) musze to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, ale apetyczne przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, ale pyszności! Wygląda apetycznie! ♥

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba niedługo przygotuję sobie coś na wzór zestawu 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z najprostszych propozycji, kawałki kurczaka zawsze mam w zamrażalniku, dzięki temu przygotowanie sałatki z kurczakiem zajmuje mi chwilę :)

      Usuń
  6. No i zrobiłam się głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zacząć robić sobie jedzonko do pracy

    OdpowiedzUsuń
  8. Pychota, tortille sama bym chętnie zrobiła sobie do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja na diecie, więc to coś dla mnie ❤️ 💙

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tortille ale koniecznie na ciepło, z piekarnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie też lubię, ale te na zimno z majonezem ,albo jeszcze lepiej z serkiem naturalnym i różnymi dodatkami smakuje wyjątkowo :)

      Usuń
  11. świetne propozycje! Uwielbiam takie rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń