środa, 22 czerwca 2016

Lakierowy zawrót głowy

Witajcie :)

Od kilku miesięcy jestem fanką lakierów Golden Rose Express Dry. Szybko schną, są trwałe i łatwo dostępne. W okresie zimowym miała swoje 3 ulubione kolory, którymi głównie malowałam paznokcie KLIK
Na okres wiosenno-letni dokupiłam kilka kolorów.


Oto one:

GR nr 39

GR nr 11

GR nr 28

GR nr 70

Nie da się nie zauważyć, że bardzo dużo dziewczyn przerzuciło się na lakiery hybrydowe.  Mnie jakoś te lakiery nie kuszą, lubię zmieniać kolory na paznokciach i dopasowywać kolory lakierów do ubrań czy nastroju. Wiadomo, że malowanie paznokci raz na 2-3 tygodnie jest wygodne, jednak mnie nie przeszkadza malowanie paznokci dwa razy w tygodniu ;)


A jakie są wasze ulubione kolory na lato?


10 komentarzy:

  1. Niestety jestem do tyłu jeśli chodzi o lakierowe nowinki, ale muszę przyznać, że mają cudowne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Na lato uwielbiam kolory pastelowe! Miętowy jest moim najlepszym:) Również mogę malować paznokcie nawet trzy razy w tygodniu, a w pracy wychodzi mi to najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pastele latem. Podoba mi się stylizacja paznokci w tym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie rozumiem jak można malować paznokcie 1 raz na 2-3 tygodnie. Jak potem chodzić w czerwonej sukience z zielonym lakierem? Nie lubię czegos takiego i zdecydowanie też wolę zwykłe lakiery! A te które dziś prezentujesz są moimi ulubionymi! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolory wybrałaś, lubię takie żywe i radosne odcienie latem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kolor na lato- MIĘTA ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieski urzekł mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne lakiery, ja ostatnio miałam lakiery z Eveline i też nie narzekałam :)

    OdpowiedzUsuń