wtorek, 17 maja 2016

Kolorówka z Rossmanna

Cześć!

Jak dobrze, że są promocje w Rossmannie. Was też one cieszą?  Staram się robić przemyślane zakupy, chociaż, gdy stawałam przed regałami z kosmetykami, wśród przepychających się kobiet, zapominałam po co przyszłam. Najbardziej mnie denerwowały osoby, które otwierały wszystkie produkty, nie zwracając uwagi na to, że są testery, z których powinny korzystać. Ręce opadają.

Oto moje zakupy :


Jak widzicie nie jest tego zbyt wiele. Kupiłam tylko to, co faktycznie jest mi potrzebne. Majątku też nie zostawiłam w Rossmannie. Najdroższą rzeczą jest korektor z L’Oréal.

1.

Wibo - Fixing Powder - sypki puder utrwalający
L'Oreal - True Match - korektor kryjący niedoskonałości cery


2.

Wibo- Base - baza pod cienie
Miss Sporty - cienie do powiek
Lovely - False Lashes - tusz do rzęs 


3.

Nivea - Fruity Shine - pomadka ochronna
Lovely - Cream Color - pomadka do ust, nr 3
Wibo - Lip Sensation - błyszczyk z kwasem hialuronowym, nr 2
Bell - HYPOAllergenic - błyszczyk do ust, nr 12
Wibo - Juicy Color - pomadka i balsam do ust 2 w 1 z masłem shea, nr 2





A jak Wasze zakupy?




10 komentarzy:

  1. U mnie podobnie obyło się bez szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zdecydowanie mniejsze. Najwięcej kupiłam tuszy do rzęs , bo aż 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się skusiłam jedynie na lakiery do paznokci szminki, ale za to w sporych ilościach :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle odpuściłem sobie tą akcję.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tylko dwa produkty do ust, ale generalnie średnie wrażenie zrobiła na mnie ta promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja planuje pomadke wibo ale ciagle jej niema

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki błyszczyków wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Rossmannie zaopatruję się od lat! Ma chyba najbardziej rozsądne ceny :) A jak już są promocje to nic tylko brać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaźne zakupy :) U mnie znacznie skromniej - kupiłam tylko tusz do rzęs False Lash Winngs Loreal. Mam Korektor True Match i jestem z niego bardzo zadowolona, mam nadzieję, że ty też będziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic z tych produktów jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń