czwartek, 28 kwietnia 2016

Ziaja Med - Emulsja do twarzy

Cześć!

Dzisiaj kilka słów na temat kremu, a właściwie to emulsji do twarzy z firmy Ziaja.

Ziaja Med, Kuracja Ultranawilżająca Mocznik 3%, Emulsja do twarzy dzień i noc
Cena: ok. 13 zł / 50ml

Od producenta:
Nawilżająca emulsja Ziaja Med Kuracja Ultranawilżająca opracowana zgodnie z medycznym podejściem do dysfunkcji skóry suchej. Wykorzystuje substancje ultranawilżające o natychmiastowej aktywności nawadniania powierzchniowych warstw skóry oraz fizjologiczne lipidy odbudowujące uszkodzoną barierę naskórkową. Emulsja do twarzy na dzień i na noc ogranicza proces końcowej utraty wody z głębszych warstw skóry. W efekcie synergii substancji czynnych zapewnia szybkie i długotrwałe oddziaływanie na skórę po aplikacji.

Skład:
Aqua (Water), Isononyl Isononanoate, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Glycerin, Propylene Glycol, Urea, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Potassium Cetyl Phosphate, Cetyl Palmitate, Cyclomethicone, Dimethiconol, Dimethicone, Hydrogenated Coco-Glycerides, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Squalane, Sodium Lactate, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Panthenol, Malic Acid, Butylene Glycol, Inulin, Sodium Polyacrylate, Methylparaben, Diazolidinyl Urea, Ethylparaben, Parfum (Fragrance), Lactic Acid.


Po tę emulsję sięgnęłam w lutym, kiedy moja skóra była w dosyć opłakanym stanie po zimie. Niskie temperatury, wiatr, ciepło z kaloryferów, te czynniki sprawiły, że moja skóra była zmęczona, sucha i nie wyglądała za dobrze. Kupiłam krem mocno nawilżający, ale nie dawał takiego efektu jakiego oczekiwałam. Z ciekawości zajrzałam do sklepu Ziaja. Pani poleciła mi emulsję z mocznikiem. Była tania, gliceryna nie była na drugim miejscu w składzie, a mocznik nie był na ostatnim, brak parafiny, bez dłuższego namyślania postanowiła wypróbować.
Od razy wieczorem zaaplikowałam tę emulsję. Co się okazała? Moja skóra zaczęła ją chłonąć jak gąbka. Pierwszą warstwę położyłam cienką, potem, kolejną i kolejną, błyskawicznie się wchłaniała. Tak było przez pierwsze dni, skóra była spragniona nawilżenia. Rano budziłam się z mięciutką i coraz lepiej wyglądającą skórą. Po około 2 tygodniach zauważyłam znaczącą różnice w wyglądzie skóry, nie była już przesuszona.

Produkt stosowałam tylko na noc, pod makijaż stosuję kremy matujące. Emulsja ma delikatny zapach, konsystencja jest raczej rzadka, jest wydajna, opakowanie starczyło mi na 3 miesiące, wygodna i higieniczna w użyciu tubka.

Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, świetnie nawilża, szybko się wchłania. To mój hit!



Lubicie produkty z Ziaji?


10 komentarzy:

  1. To mogłoby mi się spodobać, byle nie zapychało, bo Ziaja lubi mnie lekko zapychać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę serię, krem do rąk i do stóp namiętnie używa też mój małżonek, a balsam do ciała po prostu kocham. Tej emulsji jeszcze nie próbowałam, ale teraz widzę, że przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten krem i byłam z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze, ale pewnie w przyszłości wypróbuje :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki z Ziaji, więc z pewnością wypróbuję kiedyś i ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że mogłabym być z tej emulsji zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty z Ziaji. Cena jest świetna a kosmetyki zwykle się sprawdzają. Tego nie miałam aczkolwiek wiele o nim słyszałam bo miały gobkoleżanli z pracy. Bardzo ciekawy blog, interesująco piszesz. Dodaję do ulubionych i w wolnej chwili zapraszam. Jak Ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło. Udanego weekendu ❤😍👍😘

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam pytanie, bo widziałam, że rok temu kupiłaś ziaję pro krem złuszczający 5% kwas migdałowy + AHA, ale nie widziałam opinii na jego temat. Sprawdził się? Bo zastanawiam się nad kupnem, ale nigdzie nie ma recenzji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za późną odpowiedź. Po pierwszych użyciach faktycznie miałam jakby jaśniejszą cerę ,ale potem dostałam wysypu krostek, trądziku. Podobno to jest normalna reakcja na kwasy, że musi "wyjść" wszystko, jednak ja spanikowałam i po 2 tygodniach odstawiłam ten kosmetyk. Później jeszcze wyczytałam ,że produktów złuszczających nie używa się w okresie wiosenno-letnim.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń