wtorek, 19 kwietnia 2016

Zamówienie z Minti Shop oraz zakupy z Rossmanna

Czeeeść!

Niezły młyn miałam ostatnio w pracy, dlatego między innymi tak rzadko pojawiam się na blogu. Prawie codziennie pracę przynosiłam do domu. Natomiast na Instagramie działam prężnie, jeśli interesuje Was, co u mnie słychać zapraszam KLIK.

Jednym z moich ulubionych sposobów na odstresowanie się są zakupy. Tak się złożyło, że całkiem niedawno miałam urodziny i wpadło mi trochę grosza. Związku z tym, postanowiłam kupić to, o czym od dawna marzyłam, czyli pędzle do makijażu.


Zanim przejdę do zamówienia z Minti Shop, zakupy z Rossmanna.


Granier Ultra Doux  - Odżywka pielęgnacyjna Olejek z awokado i masło karite
Żel do higieny intymnej - Facelle
Żel pod prysznic Isana - Hello Spring


Ziaja - Liście manuka , pasta do głębokiego oczyszczania twarzy
Maybelline Affinimat - podkład matujący , odcień 24 golden beige
Garnier  - Płyn micelarny 3w1

Zamówienie z Minti Shop


Najbardziej zależało mi na dwóch rzeczach: pędzlach i gąbeczce, inne rzeczy wpadły przy okazji ;)

Zestaw pędzli  - Hakuro KLIK
Real Techniques  - gąbeczka do makijażu KLIK
Makeup Revolution - Paleta cieni KLIK
Golden Rose Black Diamond Hardener - Odżywka wzmacniająca paznokcie KLIK
Shimmer Nymph - Efekt syrenki KLIK
Bania Agafii - Regeneracyjna maska do włosów KLIK
Invisibobble - Gumki do włosów Black KLIK (w trakcie robienia zdjęć gumka była już na moich włosach)


Nakładanie cieni pędzlami Hakuro to czysta rozkosz. Szczerze mówiąc nie wierzyłam we wszystkie te pochlebne opinie na ich temat, a jednak to prawda. Nie żałuję ani złotówki wydanej na ten zestaw.


Znacie coś z moich nowości?


20 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, ja lecę do Rossmanna jutro jak będzie promocja -49 procent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na te promocje to już się nie mogę doczekać ;-)

      Usuń
  2. Mam masę pędzli, ale nie mam ani jednego z hakerów. Czas najwyższy na zakupy :) Żel z istny wygląda prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pedzle Hakuro znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A w moim Rossmannie nie ma takiego żelu z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości :) Mam prawie wszystkie te pędzelki z Hakuro (poza H76) i spisują się rewelacyjnie, to chyba najbardziej polecane pędzle do oczu tej marki :) Niektóre służą mi już ponad 2 lata i nic złego się z nimi nie dzieje :) Hakuro ma też świetne pędzle do twarzy, mogę polecić Ci H50s do podkładu i duży mięciutki H55 do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zainteresowana innymi pędzlami z Hakuro :-) Dzięki za rekomendację :-)

      Usuń
  6. ooo, życzę udanych testów :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne opakowanie żelu z isany :). Mam kilka pędzli z Hakuro i często po nie sięgam. Z Twojego zestawu najbardziej lubię H85, świetnie sprawdza się do brwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam go póki co tylko do eyelinera :-)

      Usuń
  8. Śliczne opakowanie ma żel Isany, a liście Manuka bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wiosenne, od razu go wypatrzyłam :-)

      Usuń
  9. Granier Ultra Doux to jedna z moich ulubionych odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywkę Garniera testuję od niedawna, na razie sprawdza się dobrze.
    Zainteresował mnie żel z Isany, muszę iść i go poniuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udane zakupy:) Miałam gąbeczkę RT i byłam z niej bardzo zadowolona. Zazdroszczę pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam pędzle Hakuro, podkład z Maybelline i paste z Ziaji.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawią mnie produkty Banii Agafii - muszę kiedyś jakiś kupić :)
    Miałam płyn Facelle i stosowałam zgodnie z przeznaczeniem, ale strasznie mnie uczulił. Zużyłam do mycia pędzli.

    OdpowiedzUsuń