piątek, 8 kwietnia 2016

Pobudka :)

Nadeszły najpiękniejsze tygodnie w roku. Codziennie rano wyglądam przez okno z zachwytem, coraz więcej kwiatów kwitnie w ogródkach, trawa robi się zielona, forsycje eksplodowały żółcią, a temperatury pozytywnie zaskakują.


Dzisiaj jest pochmurno i pada, ale to nic, rośliny potrzebują deszczu. Jest tak pięknie. Mam wrażenie, że ta zima, której właściwie nie było, trwała niesamowicie długo, a wiosny jakby nie było przez kilka lat. Ogromnie stęskniłam się za zielenią, pachnącymi kwiatami, śpiewem ptaków, za tymi wszystkimi niesamowitymi kolorami. Obudziłam się z zimowego snu.











Jeśli będziesz mieć okazję, wyprowadź siebie na dłuuugi spacer. Podziwiaj przyrodę.

Zamiast patrzeć w monitor lepiej wyjrzyj przez okno!

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty:) Podobno od poniedziałku znowu ma być ładna pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w lesie już też pojawiły się zielone łączki z kwiatami :D Ale nie rozwinęły się tak cudnie jak te :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie tego mi brakowało :) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tym, że warto wybrać się na spacer! Cudowne zdjęcia!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się bardzo cieszę, że mamy już wiosnę. Wszystko kwitnie i świat jest od razu zrobi się piękniejszy :-) Czekam na magnolie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niemal cały kwiecień leje, ciepła były ze 2 dni, teraz wszyscy chorzy naokoło, bo za szybko zrzucili cieplejszą odzież.. ;/ Czekam na prawdziwą wiosnę, póki co w tym miesiącu byłam tylko na jednym spacerze ;/

    OdpowiedzUsuń