poniedziałek, 14 marca 2016

Lunchbox #24 z muffinkami

Cześć :)

Mam dla Was kolejne pomysły na lunchboxy.


Przepisy na słodkie i na wytrawne babeczki zaczerpnęłam z innych blogów.


ZESTAW NR 1
Słodkie muffiny



Muffiny z żurawiną
Szczegóły i przepis znajdziecie na blogu Filozofia smaku KLIK
Są mega proste i szybkie w wykonaniu.  A smakują wyśmienicie.


Kasza gryczana z pieczarkami
1/2 ugotowanego woreczka kaszy gryczanej
Do kilka pieczarek pokrojonych w plasterki i podsmażonych dodałam dwie łyżki śmietany i łyżkę posiekanego szczypiorku i wszystko chwilę trzymałam na małym ogniu. Do tego surówka z buraczków.

Koktajl
Mango, banan i woda.


ZESTAW NR 2


Natomiast, przepis na muffiny jajeczne wzięłam z bloga Ugotowani.tv KLIK
Ze składników, które zostały podane w przepisie  wyszło mi 11 muffinek. A zamiast boczku dałam szynkę.

Są przepyszne i bardzo pożywne. W pracy przygrzałam muffinki w mikrofali, posypałam je żółtym serem.


Inne przepisy i pomysły na lunchboxy do pracy znajdziecie tutaj KLIK


Jakie lubicie muffiny najbardziej?

11 komentarzy:

  1. wszystko bardzo smacznie wygląda :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam muffinki w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żurawinowe muszę zrobić! :D pychota.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam :) ahh jeszcze nie jest takich smakołyków, ale nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego muffina na słono to bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie przygotowane, ja nieraz z lenistwa nie robię, najczęściej jednak staram się przygotować dane obiadowe aby było na 2 dni,

    OdpowiedzUsuń
  7. same pyszności, ja jestem już uzależniona od przygotowywania posiłków na cały dzień, inaczej już sobie nie wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muffiny jajeczne jadłam raz u koleżanki, były przepyszne, ale sama jeszcze nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. smacznie i zdrowo, czyli tak jak lubię;)

    OdpowiedzUsuń