czwartek, 17 marca 2016

Kilka nowości

Cześć!

Patrząc na poprzednie posty zakupowe zauważyłam, że najwięcej i najczęściej kupuję kosmetyki do pielęgnacji włosów. Nigdy nie mam problemów z ich wykańczaniem. Najrzadziej kupuje kolorówkę, jeszcze kiedyś często pojawiały się nowe lakiery do paznokci. Teraz, mam pełną szufladę lakierów, a i tak najczęściej używam tylko 4 kolorów z Golden Rose.


Wśród tych kosmetyków znajdują się 4 zupełne dla mnie nowości. Jeden z kosmetyków zachwycił mnie już przy pierwszym użyciu. Zgadniecie który?


Nivea - odżywka odbudowująca Long Repair - to ta odżywka mnie zachwyciła. Jest świetna. Wkrótce pojawi się o niej post.

L'biotica Biovax - Cavior Intensywnie regenerująca maseczka do włosów - co prawda stosuję zamiennie dwie inne maski, ale i trzecia się przyda. Kupiona na promocji w Rossmannie.


Batiste- suchy szampon - stały bywalec.

Isana Med - szampon z mocznikiem - lubię go i często do niego wracam.


Nivea - żel do mycia twarzy- po krótkim romansie z żelem tymiankowym z Sylveco wróciłam do starego i sprawdzonego przyjaciela.

Marion - oczyszczający płatek na nos z zielona herbatą - ciekawe czy się sprawdzi?


Alterra- pomadka ochronna z granatem - już ją kiedyś miałam, dobrze nawilża.

Nivea - antyperspirant w sztyfcie - kolejne opakowanie, całkiem dobry.

Wibo - bibułki matujące - moje pierwsze opakowanie, gadżet do torebki.




Jakie kosmetyki kupujecie najczęściej?



13 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą pomadkę z granatem, a maska biovax czeka w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskę Biovax chętnie bym wypróbowała, czarno - złote opakowanie prezentuje się bardzo obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię tą pomadkę alterra i odżywkę nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od Batiste jestem uzalezniona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynie pomadka mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę kilka znajomych kosmetyków, ale to właśnie do odżywki Nivea Long Repair wracam najczęściej, tania i naprawdę świetna, pięknie wygładza włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem Biovaxu, bo kiedyś się na na nich zawiodłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem ciekawa najnowszego szamponu regenerującego z Nivei, czytałam pozytywne recenzje, wypróbuję go na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Isane Med bardzo lubię tak jak pomadkę Alterra ;)


    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie pomadka Alterra z granatem to totalny bubel :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja nie cierpię tego tropikalnego Batiste. jest dla mnie tak meczący, że tylko czakem aż się skończy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wypróbuję odżywki z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń