poniedziałek, 7 marca 2016

Instamix z lutego

 Cześć!

Niespodziewana i nieplanowana przerwa w blogowaniu nastąpiła z powodu mojej choroby. Brało mnie od kilku tygodni, aż w końcu rozłożyło mnie na prawie dwa tygodnie. Mam jeszcze kilka dni zwolnienia. A jak Wasze zdrowie?

W lutym zaczęłam czuć wiosnę w powietrzu, w domu pojawiły się świeże kwiaty, nie mogło oczywiście zabraknąć moich ulubionych tulipanów. Całkiem dobrze szło mi czytanie, przeczytałam 4 pozycje. Narzeczony rozpieszczał mnie słodkościami, albo coś mi kupował, albo piekł pyszne ciasta. Lada moment i będzie Wielkanoc, niech się pogoda zrobi, muszę okna umyć ;)


Miesiąc zaczęłam od szybkiej wizyty w Stolicy, pojechałam złożyć życzenia Narzeczonemu z okazji urodzin. W sumie podróż trwała dwa razy dłużej niż nasze spotkanie, ale czego nie robi się z miłości?

Już na stałe zagościły u mnie hiacynty i szafirki

Dwa moje ulubione kolory tulipanów
                 

W lutym w kioskach pojawiła się nowa seria książek idealnych do poczytania wiosną i latem. Kilka tytułów z listy znam. Fajne lekkie książki

Największy zawód czytelniczy ostatnich miesięcy.

Jeden z ulubionych sposobów spędzania wolnych chwil

Nie ma to jak wygrać duże pieniądze na Święta ;)
W lutym powróciłam również do kolorowania, czyżbym miała więcej stresów?


A jak Wam minął luty?



12 komentarzy:

  1. Książki Nicky Pellegrino uwielbiam, czyta się je jednym tchem :)
    Ja mam podobne szczęście jeśli chodzi o zdrapki, ale nie trać nadziei, kiedyś udało mi się zdrapać 250 zł, czego i Tobie życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie poddam się i będę zdrapywać dalej :-)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :) Znam te szybkie spotkania z miłości. Co prawda ja niestety się z moich chłopakiem rozstałam ale no... Życzę szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne kwiaty:) Też już czekam na pogodniejsze dni i ciekawa jestem jak to będzie w święta...

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyj kolorowo, o jak fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, zwłaszcza pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki kwiatom, ożywią każde zdjęcie :-)

      Usuń
  6. Mi zdecydowanie za szybko :) Ekstra zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta kolorowanka wysza Ci pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszych zdrapkach :D

    OdpowiedzUsuń