środa, 10 lutego 2016

Lakiery Golden Rose Express Dry

Cześć :)

Dzisiejszy post będzie dotyczył serii lakierów od Golden Rose. Bardzo lubię produkty tej marki, ucieszyłam się, gdy na rynek wypuścili szybkoschnące lakiery. A gdy jeszcze się okazało, że faktycznie szybko wysychają i dostępne są w ogromnej ilości kolorów w bardzo rozsądnej cenie, szybko stały się moimi ulubieńcami.



Oto 3 lakiery, którymi najczęściej ostatnio maluję paznokcie. Lakiery utrzymują się w idealnym stanie 3-4 dni. Fajnie się rozprowadzają po płytce. Mają płaskie pędzelki średniej grubości. Wystarczą dwie cienkie warstwy do idealnego krycia. Niestety też szybciej gęstnieją, ale to ich jedyny minus. Podoba mi się kształt buteleczki.



Ten najlepszy na co dzień - GR nr 33



Ten zbiera najwięcej pochwał - GR nr 46



Ten ma świetny połysk - GR nr 58




Lubicie lakiery Golden Rose?
Znacie tę serię?


14 komentarzy:

  1. 58 jest boski, widziałabym go na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ich używam i także uważam, że są świetne! Mam kilka kolorów. Świetnie się nimi maluje, szybko schną i dość długo wytrzymują na paznokciach.
    W sumie dzięki nim znów zaczęłam malować paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. W innym świetle wpada delikatnie w ciemny fiolet, taki bakłażan :-)

      Usuń
  4. 46 i 58 śliczne!
    Ja mam jeden lakier z tej serii - rozbielony fiolet i jestem z jego jakości zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie miałam lakierów od GL ale rzeczywiście ten bordowy nr 58 wygląda extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię lakiery GR mam ich całe mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni ma świetny kolor:)
    Ja żałuję, że tak słabo jest z dostępnością do kosmetyków GR i przez to nie mam okazji ich kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ich lakiery :) Szczególnie mi się podoba drugi :)

    OdpowiedzUsuń