czwartek, 18 lutego 2016

Garść nowości

Cześć!

Dzisiaj pokażę Wam skromne zakupy poczynione w ostatnich dniach. Wśród nowości pojawiły się kosmetyki, o których ostatnio jest dosyć głośno na blogach. Postanowiłam sprawdzić je na własnej skórze.


Pielęgnacja włosów


Powróciłam do szamponu Babydream, dam mu jeszcze jedną szansę. Zupełną nowością jest u mnie mleczna maska z Kallosa. Rzadko używam lakieru do włosów, ale zawsze muszę mieć go w łazience L’Oréal Elnett.

Pielęgnacja skóry



Ostatnio miałam problem z mocno przesuszoną skórą twarzy, sięgnęłam po emulsję marki Ziaja kurację ultranawilżającą z mocznikiem, po pierwszych dniach jej stosowania jestem zachwycona. Kolejną nowością jest pomadka z peelingiem z Sylveco, sporo o niej czytałam, ciekawa jestem czy się sprawdzi. Do zakupu produktów z Evree nie trzeba mnie namawiać, tutaj regenerujący balsam do ciała MaxRepair .


Cieszę się, że przestałam gromadzić kosmetyki i robić ich zapasy, zużywam je na bieżąco i dopiero kupuję następne.



Znacie coś z moich nowości?




19 komentarzy:

  1. pomadkę z Sylveco chcę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam czasami szampon Babydream, ale zawsze potem stosuję odżywkę, bo on piekielnie plącze włosy.
    No i seria z mocznikiem Ziai jest naprawdę dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta maska z Kallosa mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedynie dawno temu miałam szampon Babydream, ale nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon babydream kiedyś miałam, ale mocno plątał włosy ;)
    A pomadkę sylveco uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam evree :) Moje odkrycie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę wersję z pszenicą szamponu z Babydream, nie wiem tylko czy nie został wycofany, bo ostatnio go jakoś nie widziałam. Czaję się na kosmetyki z Evree, bo wstyd się przyznać, jeszcze nic od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki z Evree są godne polecenia, zwłaszcza kremy do rąk :-)

      Usuń
  8. Maska mleczna z Kallosa jest rewelacyjna. Z resztą tak jak inne tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo słyszałam o tej pomadce. Używasz ją tak po prostu czy po nałożeniu zmywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli robię peeling to ją zmywam, czasem używam jej też jako zwykłej pomadki :-)

      Usuń
  10. O Evree czytałam już wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc żadnej z tej rzeczy nie miałam, ale właśnie jak jest z tym Evree rzeczywiście jest dobre??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremami do rąk jestem zachwycona, ten balsam też jest dobry:-) Natomiast rozczarował mnie olejek do demakijażu oczu :-(

      Usuń
  12. Lakier Elnett to najlepszy lakier na rynku
    Szampon babydream lubię ale dla Juniorka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak na dłuższą metę sprawdzi się ta emulsja Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń