piątek, 29 stycznia 2016

Pora na TAG: Czas dla siebie

Witajcie!

Lubię czytać TAG'i, zawsze dowiaduję się czegoś ciekawego o właścicielce bloga. Kiedyś często byłam nominowana do LBA. Wtedy odpowiadałam na pytania zadane przez osobę, która mnie nominowała.  Super sprawa. Poszperałam trochę w sieci i znalazłam kilka ciekawych TAG'ów. Oto jeden z nich:


CZAS DLA SIEBIE


♥ Co oglądasz lub czytasz podczas swojego czasu dla siebie?

Bardzo lubię czytać. Najczęściej sięgam po lekką i optymistyczną literaturę, która umili mi wieczór czy poranek. Czytanie mnie relaksuje. Staram codziennie czytać przed snem chociaż kilka kartek, gorzej gdy książka mnie naprawdę wciągnie i kończę ją czytać o 2 w nocy ( zdarzyło się, że i do 4 lub 5 rano). Wśród moich ulubionych autorów znajduje się R.P. Evans, S. Jio, E.-E. Schmitt.
Seriali za bardzo nie oglądam, zdecydowanie bardziej lubię oglądać filmy. Książki wybieram raczej lekkie, ale z filmami już tak nie jest. Lubię prawie wszystkie gatunki filmowe, poza horrorami. Uwielbiam oczywiście komedie romantyczne (Brzydka prawda), ale dobrą sensacją nie pogardzę (filmy z Jamsem Bondem) czy dramatem. Z chęcią oglądam filmy psychologiczne i wojenne, mój ulubiony to Szeregowiec Ryan. Poza tym lubię filmy z serii o Batmanie, Spider-manie, Iron-manie i Transformersy. Odpowiada mi również humor angielski i francuski.


♥  Co masz na sobie podczas czasu dla siebie?

Coś wygodnego. Nie lubię siedzieć w domu w dżinsach i jakiś obcisłych ubraniach, czy eleganckich rzeczach. W domu wrzucam na luz, wtedy dresik jest spoko. W okresie zimowym często nosze grube swetry i skarpety.


♥  Jakich produktów kosmetycznych używasz podczas czasu dla siebie?

Gdy mam czas wolny lubię wtedy bardziej zadbać o siebie. Nakładam maseczki na twarzy, poświęcam więcej czasu swoim włosom. Staram się poświęcić przynajmniej jeden wieczór w tygodniu na dodatkowe zabiegi pielęgnacyjne jak chociażby dokładny peeling ciała, balsamowanie itp.

♥  Aktualnie ulubiony lakier do paznokci?

Jest ich kilka.



♥  Co jesz/pijesz podczas czasu dla siebie?

Uwielbiam gorącą herbatę. W okresie zimowym rozsmakowałam się w herbacie z pomarańczą i goździkami. Przyjemnie jest usiąść wieczorem z kubkiem gorącej herbaty i włączyć sobie jakiś ciekawy film. A do herbaty może jakieś ciacho? Bardzo lubię rogaliki z ciasta półfrancuskiego z nadzieniem np. jabłkowym, albo z marmoladą z dzikiej róży.


♥  Aktualnie ulubiona świeczka?

Nie mam ulubionej świeczki. Zamiast świeć wolę moje biedronkowe cotton balls.


♥  Czy kiedykolwiek miałaś dla siebie czas „na zewnątrz”?

Nie jestem typem osoby, która ciągle musi z kimś przebywać, ale nie jestem też samotnikiem, który najlepiej czuje się we własnym towarzystwie. W czasach, gdy byłam jeszcze singielką, często zdarzało mi się np. wychodzić na rower, iść na spacer, czy usiąść z książką w parku samej. Odkąd jestem w związku wiele rzeczy się zmieniło i oczywiste jest, że wolę spędzać czas z Narzeczonym, a nie sama. Jednak bardzo lubię chodzić na zakupy bez osób towarzyszących, nikt mnie nie pogania, nie ciągnie do innego sklepu, albo nie marudzi, że za długo jesteśmy w galerii handlowej.

♥  Czy kiedykolwiek poszłaś sama do kina?

Tak, byłam w kinie sama, dokładnie 5 razy. Ostatni raz na filmie Życie Pi. Chodziłam do kina sama, bo nie miałam z kim. Teraz chodzę, albo z Sebastianem, albo z koleżanką. Dopasowałyśmy się z Iwoną pod tym względem, bo lubimy podobne filmy. Nie mamy problemu z uzgodnieniem terminu. Zwykle wygląda to tak:
"-Iwona, idziemy jutro do kina, bo grają ...?
-Dobra.
-To rezerwuję bilety."




♥  Ulubiony sklep online?


Rzadko kiedy kupuję coś on-line. Nie mogę się przekonać, co do tej formy zakupów. Lubię na żywo przyjrzeć się danej rzeczy. Nie sądzę bym kiedyś zamówiła jakieś ubrania ze sklepu internetowego. Już nie raz okazało się, że zdjęcie nie odzwierciedlało prawdziwych kolorów, albo że rozmiary były źle podane.
Wiem, że niektórzy wolą od sklepowych kolejek zakupy on-line z domu,ale ja jednak wolę się przejść,a kolejki mnie nie denerwują. Każdy powód by wyjść z domu jest dobry.


♥  Co jeszcze robisz podczas czasu dla siebie?

Gdy mam trochę wolnego czasu, to nadrabiam blogowe zaległości i oglądam filmiki na yt. Lubię również gotować, ale nienawidzę zmywać. Często też biorę się za sprzątanie. Ostatnio miałam kilka dni wolnego i wzięłam się za porządki w szafie. Pozbyłam się sporej ilości ubrań. 



A co Wy lubicie robić, gdy macie czas tylko dla siebie? 
I czy lubicie TAG'i?


8 komentarzy:

  1. Kiedy mam czas tylko dla siebie to również wskakuję w dres :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam słuchać muzyki i czytać blogi w tym samym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny tag, ja w sowim wolnym czasie chętnie spędzam go szperając po internecie i popijając herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne odpowiedzi. Sama też go przygotowuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytam Twoje odpowiedzi :)

      Usuń
  5. Ja też lubię czytać, ostatnio kryminały, których do tej pory nie znosiłam ;)
    I też uwielbiam lakiery GR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery GR są genialne - to prawda :) Cotton Ball u mnie sprawdzają się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam gorącą herbatę, teraz piję truskawkowo -mango :)

    OdpowiedzUsuń