czwartek, 14 stycznia 2016

Odkrycia 2015 roku

Hej!

Zapraszam Was na kosmetyczne podsumowanie roku. Odkryłam kilka ciekawych kosmetyków, które na pewno będą mi towarzyszyć w 2016 roku. Większość z zaprezentowanych produktów doczekała się już recenzji na blogu, następne pojawią się niebawem.


Co się znalazło wśród hitów?


Od ponad dwóch lat zaczęłam intensywniej dbać o swoje włosy. Najważniejsze, że widzę efekty. Wczoraj byłam u fryzjera i trochę je podcięłam nie dlatego, że były zniszczone (rozdwojone końcówki zwykle były powodem moich wszystkich wizyt), a dlatego, że był już po prostu za długie. Sukces!


3 produkty okazały się naprawdę świetne:
Szampon Barwa Ziołowa Skrzyp polny - bardzo dobrze myje, przedłuża świeżość włosom. Więcej o tym produkcie tutaj KLIK
Recepty Babci Agafi Ekspresowa maska do włosów Regeneracyjna - nie sądziłam, ze ta maska okaże się taka świetna, wkrótce napiszę o niej więcej.
Garnier Fructis, Cudowny olejek z olejkiem arganowym, Ochrona do 230°C - to największe odkrycie ubiegłego roku. Absolutny hit KLIK

Kolejne kosmetyki:


Dwa świetne kremu do rąk: Evree - intensywnie nawilżający KLIK oraz Handlotion z Isany - fajna wygodna pompka w użyciu, produkt do codziennej pielęgnacji KLIK


Baza pod cienie z Wibo okazała się miłą niespodzianką, nie sądziłam, że będzie skuteczna. Wkrótce recenzja.
Rozświetlacz z Wibo Diamond Illuminator - to mój pierwszy kosmetyk tego typu. Odkąd go mam, używam go do każdego makijażu. Bardzo delikatnie i naturalnie prezentuje się na skórze.

Rozświetlacz z Wibo
I na koniec:


Eveline Serum do ust 8w1 -świetna pomadka ochronna, idealna na tę porę roku i nie tylko KLIK
I bardzo skuteczny wysuszacz z Sally Hensen KLIK


Jakie są Wasze kosmetyczne hity i odkrycia 2015 roku?

14 komentarzy:

  1. A u mnie lotion do rąk isana się nie spisał najlepiej, nie dawał sobie rady z wysuszonymi od zimna dłońmi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zimą wspomagam się kremem z Evree :)

      Usuń
  2. Uwielbiam krem do rąk z Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem do rąk Evree jest mi znany i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam ten krem od pierwszego użycia :)

      Usuń
  4. Mnie cały czas ten szampon Barwy intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon jest i moim hitem a top coat mam od niedawna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra ma ten olejek:) krem Evree dobrze wspominam, a Isany używałam do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem evree kupiłam ostatnio mamie i podbieram, bardzo fajny jest :)
    A insta-dri kiedyś używałam, ale przerzuciłam się na seche i bardziej mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozświetlacz Wibo też bardzo lubię, krem do rąk Evree również nieźle się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, w sumie to nie wiem :)
    Ale dałaś mi teraz zagadkę, muszę się zastanowić, czy w ogóle coś wypróbowałam nowego w zeszłym roku - aaaaa wiem, oliwka do demakijażu z Bobbi Brown. Powinnam chyba o niej napisać na blogu :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nic nie miałam, ale może w tym roku.. :)

    OdpowiedzUsuń