sobota, 23 stycznia 2016

Nowe

Co nowego się u mnie pojawiło?


Poza maseczkami wszystkie kosmetyki, które widzicie to dla mnie zupełne nowości. Rozpoczęłam fazę testów.


Sylveco Rumiankowy żel do twarzy
Evree Regeneracyjny demakijaż oczu


Lirene Derma Matt -długotrwale matujący lekki krem nawilżający
Eveline Hydra Impact 360* - normalizujący bogaty krem nawilżający na noc


Lubię chyba wszystkie maseczki z Ziaji, zużywam i kupuję następne.
Gąbka do nakładania podkładu - nie ma zbyt dobrych opinii,ale ja ją kupiłam na próbę, czy w ogóle będzie mi się chciało używać takiego  gadżetu.


Pomadkę Celia nr 602 zachwalała Nisiaxx, spodobał mi się kolor na jej ustach i kupiłam taką samą.
Zachwyciłam się multikolorową serią lakierów z Golden Rose nr 46.

24 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tego kremu z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego kremu z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tygodniu stosowania stwierdzam, że nie jest zły, tylko, że ostatni miałam problem z przesuszoną skórą (kaloryfery,mróz) i okazał się za słaby ;)

      Usuń
  3. Fajne nowości , ciekawi mnie żel Sylveco i czekam na recenzje :)

    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Rumiankowy żel Sylveco strasznie śmierdzi ;) Na początku totalnie nie mogłam znieść tego zapachu ale na szczęście jakoś się przyzwyczaiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ma specyficzny zapach,ale mnie aż tak bardzo nie przeszkadza ;)

      Usuń
  5. Zaciekawiła mnie pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem lirene czeka u mnie na wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tą pomadke, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tego nie używałam, ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek ma pomadka, jestem ciekawa jak prezentuje się na ustach :)
    Krem Eveline mam.

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę sylveco i evree - uwielbiam ich produkty;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj znać, czy jajeczko przypadło do gustu, bo mam takie samo zdanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie nakłada się nim podkład, widać różnicę. Tylko, że nie jestem wstanie go doprać :(

      Usuń
  12. Bardzo lubię ten płyn do demakijażu evree :) Widzę też kilka innych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych dwóch razach szczypią mnie po nim oczy :(

      Usuń
  13. zaintrygowałaś mnie tym płynem do demakijażu oczu z Evree, pierwszy raz widzę tego cudaka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa demakijażu z evree i kremu lirene :)
    Podoba mi się bardzo kolor pomadki i podkładu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie ten płyn do demakijażu Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic nie miałam z Twoich nowości :( Mam podobne gąbki, ale nie chce mi się używać :D

    OdpowiedzUsuń