poniedziałek, 18 stycznia 2016

Jestem na Instagramie!

Cześć!

Długo się zbierałam, by to zrobić. I wreszcie nadeszła ta chwila, postanowiłam założyć konto na Instagramie.

Postaram się jak najczęściej publikować zdjęcia z różnych momentów mojego życia. Przyznam się Wam, że na Instagramie najbardziej lubię przeglądać fotki z jedzeniem. Podziwiam te wszystkie kolorowe dania, najchętniej wszystkiego bym spróbowała ;)



W komentarzach zostawiajcie namiary na siebie, z przyjemnością dołączę do grona Waszych obserwatorów.
 
Oto mój profil:

 swiat.magdy




Do zobaczenia na Instagramie! 

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Jak założę to wpadnę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że jesteś, zaraz zacznę obserwować Twój profil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rownież się cieszę i z chęcią zaczynam obserwować:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz Cie znajdę :) Ja jestem pod Nickiem marzycielka1993 :)

    OdpowiedzUsuń