środa, 6 stycznia 2016

3 skuteczne sposoby na błyskawiczne wysuszenie lakieru

Witajcie w nowym roku!

Ile razy zdarzyło się Wam, że przed pójściem spać malowałyście paznokcie, szłyście spać przekonane, że lakier jest już suchy, a rano budziłyście się z nieestetycznymi wzorkami z pościeli?
Mnie się zdarzyło już kilkanaście razy. O malowaniu paznokci przed wyjściem nie ma mowy, przez prawie godzinę musiałbym siedzieć i nic praktycznie nie robić. Na takie coś chyba żadna z nas nie może sobie pozwolić.
Jest problem, ale jest i rozwiązanie, a nawet trzy.


1. Zimna woda
Co robiłam najczęściej by przyśpieszyć schnięcie lakieru, ano machałam rękoma, dmuchałam i suszyłam je suszarką. Sądziła, że ciepły podmuch będzie tak samo działał na lakier, jak na mokre włosy czy tkaniny. Nic bardziej mylnego. Nie ciepło, a zimno powoduje, że lakier szybciej zasycha. Także zamiast włączać suszarkę lepiej zanurzyć paznokcie w zimnej wodzie.
Ważne byś miseczkę na wodę przygotowała sobie przed pomalowaniem paznokci, bo gdy zrobisz to później istnieje większe ryzyko, że zahaczysz paznokciem i znów będziesz musiała je malować ;)


2.Szybkoschnące lakiery
Kolejny sposób to zakup lakieru, który wg producenta wysycha już nawet po jednej minucie.
Miałam kiedyś szybkoschnący lakier z Rimmela, niestety był suchy dopiero po jakiś 20-30 minutach, poza tym szybko zgęstniał i nie dawał się do niczego. Kilka miesięcy temu kupił lakier z Golden Rose w ładnym neutralnym kolorze i też miał wysychać po 60 sekundach. Aż tak dobrze to nie było, ale już po 5 minutach, lakier był na tyle suchy, że mogłam np. ubrać kurtkę, buty, zamknąć mieszkanie bez obaw, że za chwilę uszkodzę emalię. Malowanie paznokci przed wyjściem jednak stało się możliwe. Tenże lakier szybko stał się moim ulubieńcem i praktycznie przez prawie dwa miesiące malowałam paznokcie tylko nim. Kryje już po 2 cienkich warstwach, ma długi wygodny pędzelek, łatwo się rozprowadza po płytce paznokcia. Niestety, ale też już zgęstniał.



3. Sally Hansen, Insta - Dri , 30 sekundowy wysuszacz do lakieru
Któregoś dnia w pracy zwróciłam uwagę na błyszczący lakier na paznokciach koleżanki. Spytałam czy to hybrydy. Kolor na jej paznokciach był piękny i intensywny. Wtedy powiedział mi , że używa wysuszacza do paznokci Sally Hansen. Bardzo go wychwalała. Akurat trwała wtedy promocja w Rossmannie na lakiery. Nie zastanawiając się długo, zaraz po pracy poszłam do drogerii.
Pierwsza próba zakończyła się niepowodzeniem, ponieważ zaraz po nałożeniu lakieru położyłam warstwę wysuszacza. Błąd. By produkt działał poprawnie należy odczekać dwie minuty i dopiero zaaplikować preparat. Top coat sprawia, że lakier błyskawicznie zasycha, może nie po 30 sekundach, ale już po 2 minutach. Poza tym paznokcie pięknie się błyszczą. Niby produkt ma przedłużać trwałość lakieru do 10 dni, ani u mnie, ani u koleżanki, aż tak długo nie wytrzymuje lakier na paznokciach. Raczej połowę tego czasu ;)
Stosuję ten produkt od 2 miesięcy i jestem z niego bardzo zadowolona. Jeszcze nie zgęstniał, jest bardzo wydajny.



Polecam!

A jakie są wasze sprawdzone sposoby na expresowe wysuszenie lakieru?

11 komentarzy:

  1. Wysuszacz mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często używam właśnie zimnej wody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam żadnego sposobu, ale ten wysuszacz z SH mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten wysuszacz,wypróbuję na pewno ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. często jak już mam dość czekania aż lakier wyshcnie to wkładam pod zimna wodę to genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najczęściej sięgam po jakiś wysuszacz, ale tego z SH jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam żadnego innego wysuszacza i nie wiem czy ten z SH jest najlepszy, ale u mnie sprawdza się świetnie :-)

      Usuń
  8. Co prawda ostatnio bardzo rzadko noszę zwykłe lakiery, a jak już to zmywam za dwa dni i kładę od nowa hybrydy, ale rzeczywiście Sally Hansen insta dri to coś, co warto mieć! :)

    OdpowiedzUsuń