poniedziałek, 7 grudnia 2015

Uzupełnienie garderoby jesienno-zimowej

Będzie zima czy nie będzie? W zeszłym roku kupiłam dwa grube i milutkie swetry, niestety pogoda nie dopisała, było zbyt ciepło (nielicząca zaledwie kilku dni naprawdę chłodnych). Chciałabym, żeby przez kilka dni, a najlepiej tygodni, porządnie posypał śnieg i żeby temperatura spadła poniżej zera. Że o białych świętach nie wspomnę.

Wśród nowych ubrań znalazły się również ubrania secondhandów. Kilka tygodni temu otwarto nowy ciucholand tuż obok mojej pracy, dosyć często znajduje tam fajne ciuchy w dobrej cenie. Swetry, które widzicie na zdjęciach kosztowały od 15 zł do 22 zł.
Będąc w C&A trafiłam na promocję -20% na wszystko. Zdecydowałam się na zakup swetra z kotami w zimowych ubrankach.
O zakupie futrzanej kamizelki myślałam już w zeszłym roku. A może nawet dwa lata temu. Zdecydowałam się na zakup tej z Bershki. Fajna, mega ciepła i w rozsądnej cenie. Dobrze wygląda noszona na ramoneskę, ale i na lekką bluzeczkę.

C&A

SH - mega wielki nietoperz 

SH - uwielbiam norweskie wzory na zimowych ubraniach

SH

Bershka



Jesteście już przygotowane na zimę?
Kupujecie ubrania w secondhandach?

17 komentarzy:

  1. Ten szary z reniferami najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne sweterki! Już wyobrażam sobie góry i śnieg :) Tak mi się skojarzyły :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kamizelka :) A sweter z kotami uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. futrzak jest świetny i sweterek w renoferki

    OdpowiedzUsuń
  5. Futrzak z Bershki jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny ten sweterek z kotkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej jak oglądam te sweterki to podobają mi się coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne sweterki! Ten z kotkami najładniejszy! :) Ja jeszcze nie wygrzebałam z szafy ciepłych zimowych sweterków, ale pewnie przydałoby się kupić kilka nowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy w ogóle zima będzie i czy przydadzą się te ciepłe swetry ;)

      Usuń
  9. Drogi był ten sweterek w koty? bo jest cudowny
    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękne ciuszki ;**


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń