środa, 30 grudnia 2015

Przyszła pora na podsumowanie ...

Ciężko mi uwierzyć, że już za dwa dni skończy się 2015 rok.  Nowy rok - nowe nadzieje i plany.
Ostatnie dni roku, od dwóch lat, kojarzą mi się przede wszystkim z blogiem. To już dwa lata, jak prowadzę bloga! Nie mogę w to uwierzyć, to dla mnie ogromny sukces i powód do dumy.



Bardzo często mam problemy by się zmotywować do pisania, ale widzę, że lepiej mi szło pisanie niż rok temu. Pojawiło się więcej postów.  Blog ciągle ewoluuje, zmieniać się będzie ponieważ nadal jestem na etapie poszukiwań tematów, na które chcę pisać. Na pewno w 2016 roku nadal będą się pojawiać książki oraz filmy na weekend oraz seria z przepisami na lunchboxy. Pewne są również  posty z recenzjami kosmetyków i DIY, fotomixy, nowości.

Najprzyjemniejsze uczucie towarzyszy mi przy przeglądaniu mojego bloga, często wtedy myślę sobie "Fajnie to napisałaś", "Udało Ci się pstryknąć dobrą fotkę", "Całkiem sympatyczny blog". Do samozachwytu mi daleko, jednak tłumaczę sobie, skoro mnie podoba się ten blog, to i innym może się spodoba.


Trochę statystyk:
Najpopularniejszy post w 2015 roku : Szampon Barwa Ziołowa
Łączna liczba odwiedzin: 57 520
Rekord w liczbie odwiedzin padł w październiku




A na sam koniec nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam wszystkiego najlepszego w nowym 2016 roku.



Pozdrawiam !!!


26 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji 2 urodzin :)
    Również Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i kolejnych rocznic życzę :)
    Szczęśliwego 2016 Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku i motywacji do pisania oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat i szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również byłam bardziej systematyczna w prowadzeniu bloga w tym roku, przynajmniej w drugiej połowie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, owocnego blogowania i niekończących się tematów na posty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematów w głowie na posty wiele, może starczy na cały rok ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego w nowym roku i dalszego rozwoju bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga, bo przyznaję, że uwielbiam tutaj wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa! To bardzo miłe :) Staram się jak mogę, ale wiem, że jeszcze stać mnie na więcej :)

      Usuń
  9. powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i wytrwałości życzę;) to ja jestem bardziej krytyczna co do swojego bloga;P

    OdpowiedzUsuń