poniedziałek, 14 grudnia 2015

Pomysły na świąteczne prezenty dla niej

Witajcie!

Zaczął się gorący okres. Szał zakupów prezentów. Część z Was pewnie już znalazła odpowiednie upominki dla najbliższych, ale pewnie są i takie osoby, które ciągle poszukują. Postaram się Wam coś podpowiedzieć.

Nie jest łatwo coś wybrać i kupić. Moim zdaniem bardzo fajnym pomysłem na prezenty są książki. Wcale nie jest powiedziane, że osoba obdarowywana musi byź fanem literatury, chociaż dobrze by było. Księgarnie internetowe i stacjonarne są pełne różnorakich pozycji. Jest ich tyle, że chyba dla każdego coś się znajdzie. Nie mówię tylko o powieściach, biografiach czy reportażach, ale także o poradnikach, książkach kucharskich, pięknie wydanych albumach.  A nawet o kolorowankach dla dorosłych, czy kalendarzach.
Pomyśl, może osoba dla której szukasz prezentu ma jakieś hobby, może lubi szyć, szydełkować, chce podszkolić się z fotografii? Na pewno znajdziesz książki z tych dziedzin.
Na rynku dostępna jest masa różnych poradników, książek o zdrowym odżywianiu, stylu życia, modzie i urodzie, motywacji, asertywności.
Coraz więcej pojawia się książek znanych blogerów polskich i zagranicznych.







Skąd pojawił się u mnie pomysł na ten post? Ano stąd, że ostatnio zaczęłam pracować w księgarni i zauważyłam, że duże grono osób kupuje u nas prezenty dla rodziny i bliskich. Bardzo się starają by dobrze wybrać i trafić w gust osoby, dla której ma być dana książka. Często klienci proszą o rady, niektórzy potrzebują 5 minut by podjąć decyzję, a dla innych 30 minut to za mało.
Najfajniejszą grupą klientów są młodzi mężczyźni, którzy poszykują jakiś fajnych romansideł dla swoich dziewczyn. Są totalni zagubieni i po ich wyrazach twarzy od razu można wywnioskować, że potrzebują pomocy. Ale i dziewczyny czują się zagubione, gdy stoją przed regałem z fantastyką ;)

A już w kolejnym poście pojawią się propozycje książek dla PANÓW :)


A co Wy kupujecie swoim bliskim?


6 komentarzy:

  1. Ooo, zazdroszczę pracy w księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe pozycje książkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak się pracuje w księgarni? Moi najbliżsi nie lubią prezentów książkowych niestety, ale myślę, że ja mogę liczyć na jakąś fajną książkę pod choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tu tyle tytułów, które chciałabym dostać. ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę sobie koniecznie zakupić dziewczynę z pociągu, no chyba że dziadek mróz pod choinkę przyniesie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie najbardziej Klinika Śmierci. Ale masz świetną pracę :)

    OdpowiedzUsuń