środa, 16 grudnia 2015

Pomysły na prezenty dla niego

Hej!

Coraz bliżej Święta, coraz bliżej Święta ....


Kolejne propozycje prezentów, tym razem dla panów. Podobnie jak w przypadku kobiet, książek jest mnóstwo. Dla każdego mężczyzny coś się znajdzie.
Przypominam o poście i pomysłach na książkowe prezenty dla kobiet KLIK

Nie zostawiajmy zakupu prezentów na ostatnią chwilę, i nie kupujmy tylko po to, że musimy coś komuś kupić. Niech to będą przemyślane prezenty, podchodźmy do każdego indywidualnie.




Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Niestety mojego kochanego książka nie zadowoli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój facet czyta bardzo specyficzne książki więc je kupuje sam, ale na szczęście już mam prezent dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent dla mojego mężczyzny od listopada czeka w szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń