poniedziałek, 28 grudnia 2015

Pomadka ochronna Eveline

Cześć!

Jak po Świętach? Wypoczęci? Najedzeni?
Jeśli o mnie chodzi, to tak średni wypoczęłam, ale przede mną jeszcze kilka dni urlopu, także wszystko co dobre przede mną. Mieliśmy w góry jechać, ale plany nie wypaliły, w domu też uda mi się odpocząć. Najważniejsze, że nie idę do pracy.

Synoptycy zapowiadają ochłodzenie, temperatura wreszcie ma spaść poniżej zera i być może spadnie śnieg. W tym zimnym okresie należy zadbać o odpowiednią ochronę naszej skóry. Musimy pamiętać o cieplejszych zestawach ubrań, rękawiczkach, czapkach itp. Należy również pamiętać o kremach, które będą zabezpieczać naszą skórę. W zimie stawiajmy na kremy tłustsze, np do rąk polecam gorącą krem z Evree, o którym pisałam tutaj KLIK. A co z ustami?
Bardzo często miewam spierzchnięte wargi. Od pomadek ochronnych wymagam bardzo wiele. Niedawno trafiłam  w drogerii na pomadkę z Eveline, postanowiłam ją wypróbować i o to moje wrażenia.

Eveline, Lip Therapy Professional, Skoncentrowane serum do ust 8 w 1
Cena: ok. 7 zł / 


Produkt dostajemy w kartoniku, na którym zostały zamieszczone szczegółowe informacje dotyczące składu oraz działania. Dodatkowo sama pomadka dodatkowo została zabezpieczona naklejką. By użyć kosmetyku pierwszy raz musimy ją przerwać, mamy pewność, że nikt przed nami z niego nie korzystał. 

Od producenta i skład:


W składzie znajdziemy m.in.: olej rycynowy, wazelinę, filtry ochronne, wosk pszczeli, olej kokosowy, wyciąg z liści aloesu, olej arganowy i z awokado.

Serum ma pomóc ustom, które są spierzchnięte, przesuszone, popękane, podrażnione, wrażliwe, szorstkie, pozbawione elastyczności, narażone na promieniowanie słoneczne.

Konsystencja i zapach:
Produkt to typowa pomadka zamknięta w solidnym plastikowy białym opakowaniu z napisami. Opakowanie bardzo łatwo się otwiera i może otworzyć się np. w torebce. Pomadka łatwo się wykręca.
Pachnie delikatnie wanilią, wg mnie jest to bardzo przyjemny i subtelny zapach.
Kosmetyk łatwo się rozprowadza na ustach, pozostawia na ustach przeźroczystą błyszczącą warstwę. Jedno pociągnięcie na każdej wardze wystarczy.  Nie klei ust jak błyszczyk. Pozostaje na nich na ponad 2h. 



Jestem zadowolona z działania tej pomadki. Bardzo dobrze nawilża, wolno się wchłania i nie trzeba, co 20 minut pamiętać o ponownej aplikacji. Po systematycznym jej stosowaniu zauważyła, że moje usta są w znacznie lepszej kondycji, nie są już szorstkie, popękane, za to są miękkie, nie są im straszne niskie temperatury, czy silny wiatr. Jedno opakowanie starcza mi na koło 1,5 miesiąca, a stosuję ją dwa razy dziennie.
Serum stosuję również pod kolorowe pomadki. Nie zauważyłam, by się źle je aplikowało.

Zużyłam już jedno opakowanie i jestem w trakcie kolejnego. 
To serum będzie mi towarzyszyć przez całą zimę, bo świetnie zabezpiecza i nawilża usta.



Macie swoje ulubione pomadki ochronne?


11 komentarzy:

  1. zdecydowanie ta pomadka jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić jakąś pomadkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam taki zapas pomadek, że chyba na 3 zimy jeszcze mi starczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również wiele wymagam od pomadek, moje usta w każdej porze roku wymagają porządnego nawilżenia. Dużo dały mi pomadki ochronne z Ziai (kokosowy balsam do ust) oraz osławiona już pomadka z peelingiem z Sylveco - podejrzewam, że inne produkty do ust tej firmy sprawdziłyby się równie dobrze. Tej, z Eveline, jeszcze nie znam. Wydaje się bardzo interesująca, bo w końcu to serum nie pomadka :) Jak wykończę swoje pomadkowe zapasy i nie zapomnę, to sięgnę po tę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię Sylveco brzozową :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co mam zapas pomadek, ale z chęcią po stopnieniu zaraz zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już mi się podoba, zawiera bardzo dobrze dobrane składniki aktywne:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze jej nie miałam, ale chętnie wypróbuję, bo zawsze mam pod ręką jakąś pomadkę ochronną :)

    OdpowiedzUsuń