poniedziałek, 21 grudnia 2015

Kartki Świąteczne DIY

Cześć :)

Jak co roku, tak i w tym  postanowiłam zrobiłć własnoręcznie kartki Świąteczne dla bliskich. Wystarczy trochę pracy, papieru, kleju i w ten łatwy sposób wywołuję uśmiech na twarzach osób obdarowanych tym skromnym, a zarazem wyjątkowym prezentem. Cieszę się, że każdy docenia wykonaną przeze mnie pracę i dostrzega, że jest nich cząstka mnie.






W zeszłym roku zrobiłam 3 kartki, w tym 6 i kolejna w planach. Link do postu z zeszłego roku KLIK


Co sądzicie o własnoręcznie robionych prezentach?

10 komentarzy:

  1. urocze te kartki świąteczne :)
    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z bałwankiem mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ładne. Nie ma to jak własnoręcznie wykonane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartki! Ja dostaję hand made kartki co roku od mojej koleżanki, takie są najlepsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartki! Ja dostaję hand made kartki co roku od mojej koleżanki, takie są najlepsze:-)

    OdpowiedzUsuń