piątek, 18 grudnia 2015

Chwila relaksu i ulubione świąteczne piosenki

Cześć!

Nareszcie koniec. Przyjemnie jest usiąść z kubkiem pysznej herbaty po dobrze wykonanej pracy. Calutkie mieszkanie wysprzątane, kartki świąteczne zrobione (wkrótce pojawią się na blogu), dekoracje porozwieszane, prezent kupione. Został zakup choinki. I tuż przed świętami pieczenie i gotowanie.


Przepis na tą oto herbatę wzięłam od  jednej z vlogerek. Składniki to oczywiście herbata, szczypta cynamonu, pomarańcza i goździki. W oryginalnym przepisie był też imbir, ale ja za nim nie przepadam. Zrobiłam ją po raz pierwszy, ale nie ostatni. Zasmakowała mi.

W trakcie wykonywania wszystkich  prac towarzyszyła mi muzyka, oczywiście były to wielkie świąteczne przeboje. A najczęściej słucham tych właśnie piosenek.

Moje TOP 5











A jakie są Wasze ulubione utwory?
Macie swoich muzycznych ulubieńców?

11 komentarzy:

  1. Nie będę orginalna jak powiem, że moim hitem obowiązkowym w święta jest all i want for christmas is you :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też na blogu zimowa herbata ;) Widzę, że przygotowania do świat u Ciebie idą pełną parą. Zazdroszczę, u mnie nie jest jeszcze tak dobrze ;) Uwielbiam wszystkie świąteczne piosenki, ale chyba taka najbardziej ulubiona to Coming home for Christamas Chrisa Rea ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię i gdybym pisała o 6 ulubionych utworach to ta piosenka by się znalazła w tym zestawieniu :)

      Usuń
  3. Nie wiesz nawet jak mi zbrzydła większość świątecznych piosenek po pracy w saloniku prasowym na pksie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubione ? Uwielbiam wszystkie z tym świątecznym klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Utworków chętnie posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci zaawansowania przygotowań, bo ja ciągle w proszku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku mam mniej czasu na przygotowania (pracuję w dwóch miejscach) i chyba dlatego lepiej się zorganizowałam, bo nie mogę przełożyć na następny dzień ;)

      Usuń
  7. Kocham wszystkie świąteczne piosenki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomarańcza z goździkami bardzo kojarzy mi się z okresem świąt :)

    OdpowiedzUsuń