środa, 18 listopada 2015

Seria książek Nicholasa Sparks'a

Cześć !

Ale brzydka pogoda, wychodzić z domu się nie chce, a przed nami jeszcze do załatwienia kilka spraw :(

Dzisiejszy post będzie o nowych książkach, a także płycie, którą planowałam kupić kilka lat temu, jednak dopiero teraz  to zrobiłam. Czyli Co się odwlecze to nie uciecze ;)


W poniedziałek wracając z pracy, zauważyłam w witrynie kiosku książkę Nicholasa Sparks'a w śmiesznie niskiej cenie. "Pamiętnik" to pierwszy tom kolekcji "Wszystkie kolory miłości", kolejne części serii będą się ukazywać co 3 tygodnie. Całość będzie liczyć 17 tomów.
Kolejna książka pojawi się w kioskach, salonikach prasowych, księgarniach 26 listopada 2015 (czwartek).
Cena pierwszego tomu, to 6,99 zł, kolejne po 14,99 zł.


Książki zostały bardzo ładnie wydane. Nie jest to format kieszonkowy, okładki twarde, czcionka odpowiednio duża. Strony nie są białe, ale nawet dobrze. Zaletą ciemniejszego papieru jest to, że nie odbija on światła i oczy mniej się męczą w trakcie czytania.


Planuję kupić kilka tytułów m.in.: Dla ciebie wszystko, Na zakręcie, Wybór, Od pierwszego wejrzenia.

Również w tym miesiącu kupiłam jeszcze 3 inne książki. Także w bardzo atrakcyjnych cenach. Bardzo dużo książek za kilka złoty można kupić w Media Markcie. Nie wiem czy we wszystkich sklepach tak jest, ale u mnie stoją 3 wielkie kosze wypełnione po brzegi różnorodną literaturą.


I na sam koniec płyta Brodki. Po prostu ją lubię, tę płytę wydała kilka lat temu. Jednak zawsze mi było szkoda wydać około 50 zł na CD. Ale obiecałam sobie, że kiedyś będzie moja. I jest, piosenki na płycie nie znudziły się, słuchałam jej już z milion razy ;) I przy okazji dziękuję za prezent :*

P.S. Bardzo mi się podoba okładka!



To by było na tyle ;)
A z kupnem nowych książek muszę ostrożnie, bo miejsca zaczyna mi brakować ;)


9 komentarzy:

  1. Oglądałam ten film, książki nie czytałam :)
    Coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki Sparksa fajnie się prezentują, mogą być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim Media Markcie też są takie kosze z książkami :D
    A o książkach Sparksa muszę opowiedzieć kumpeli, bo jego twórczość lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, ale super! Uwielbiam Sparksa, przeczytałam mnóstwo książek jego autorstwa, ale w posiadaniu mam tylko 5 czy 6, więc mogłabym uzupełnić biblioteczkę ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą płytę Brodki! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tego autora :) W tak niskich cenach, fajnie by było kupić sobie kilka książek do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Sparka, od pierwszego wejrzenia przeczytalam w dwa dni :) ... muszę iść zakupić tę serię albo zaprenumerować !

    OdpowiedzUsuń
  8. Również zastanawiałam się nad Brodką, za tą cenę czemu nie! Niestety pustki w mojej Biedrze:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aktualnie z mamą zbieram kolekcję Michalak, także za Sparta się nie biorę;)
    PS Też uwielbiam Grande, dzięki że mi o niej przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń