czwartek, 5 listopada 2015

Październik w zdjęciach

Listopadzie zwolnij! Troszkę nie nadążam ;) 
 Potrzebuje słońca by naładować swoje baterie. Zupełnie inaczej funkcjonuję, gdy z nieba mocno świeci słońce. W październiku na pewno marzłam i czekałam kiedy włączą ogrzewanie. Mieszkanie szybko się wyziębiło i miałam przez kilka dni temperaturę około 16-17,5 stopni. Pewnie znajdą się tacy, dla których taka temperatura jest idealna,ale ja jednak wole kilka stopni więcej ;) Np. koleżanka z pracy mogłaby siedzieć cały czas przy otwartych oknach, nawet wtedy, gdy na zewnątrz jest tylko około 5 stopni na plusie. Brrrrr .....



KOLORY JESIENI







SAME PYSZNOŚCI

Domowe wrapy - specjalności Narzeczonego 

Koktajl banan-brzoskwinia- jabłko

Nowy sprzęt w domu, urządzenie 3w1 (grill, gofrownica, sandwich) :)

Dużo małych przyjemności ;)

WYDARZENIA
Wspaniale spędzony czas na musicalu Mamma Mia! Warto było czekać pół roku na wolne terminy ;)

Pooooolskaaaa biało-czerwoni!!! Jedziemy do Francji!!!


JESZCZE TROCHĘ ZDJĘĆ
Od kilku tygodni najczęściej na moich paznokciach pojawiają się lakiery w kolorze nude

Małe DIY - kartka imieninowa

Zimny początek października - sezon na ciepła herbatę i kocyk ;)


A jak Wam minął październik?

14 komentarzy:

  1. Minął na siedzeniu w domu i marznięciu. Jesień ma piękne kolorki ale jest równie zimna :D Ciekawe co będzie zimą.. :c

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie siedzieć w domu, bo wtedy dopada mnie zły nastrój ...

      Usuń
  2. kolory jesieni chyba zawsze będą mnie zachwycać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, a jesień mamy w tym roku cudowną! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zdjęcia, a kartka imieninowa świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja ,,Mamma mia" ale super ! :)) Widzę październik bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Rafaello :-) Jesień jest piękna, jeśli chodzi o kolory, ale niestety jest coś przygnębiającego w tej porze roku. Ja już czekam na grudzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :) Też robię często gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi ochoty na gofry! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te barwy jesieni :)

    OdpowiedzUsuń