poniedziałek, 26 października 2015

Lunchbox #18

Witajcie!
Mam dla Was kolejne trzy zestawy obiadowe do pracy.

ZESTAW NR 1


Kasza gryczana z gotowaną piersią z kurczaka, do tego podsmażona na oliwie cukinia z pomidorem, koperkiem i rukolą. To donie można jeść również na zimno, ale podgrzane smakuje lepiej ;)

Owoce

ZESTAW NR 2


Proste sałatki goszczą u mnie najczęściej, bazę stanowią mixy sałat. Do tej sałatki użyłam mixu ze szpinakiem (dopiero od niedawna wprowadziłam do swojego menu szpinak) . Pozostałe składniki: szynka drobiowa, groszek konserwowy, kukurydza konserwowa, pomidory suszone.
Sos: oliwa z przyprawą do tzatzyków

Owoc

ZESTAW NR 3


Sałatka: jedno jako na twardo, 3 ugotowane pieczarki, szczypiorek, kukurydza konserwowa, groszek konserwowy, majonez lub jogurt naturalny, sól, pieprz.

W małym pojemniku: pół jogurtu naturalnego, płatki owsiane górskie, owoce.

Koktajl: banan, brzoskwinia, woda mineralna.


SMACZNEGO!!!


Pozostałe przepisy na lunchbox do pracy/ szkołę czy na uczelnię znajdziecie tutaj KLIK


9 komentarzy:

  1. Uwielbiam te Twoje przepisy!
    Szczególnie zainteresowała mnie kasza gryczana (nie jadłam chyba ze 100 lat) - w sumie to chyba zrobię coś podobnego jutro na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatki jak najbardziej lubię, muszę wypróbować to danie z kaszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje wpisy lunchboxowe, bo zawsze wszystko wygląda tak pysznie :-) Sama nie wiem, który zestaw podoba mi się najbardziej. Fajny pomysł na kaszę gryczaną z kurczakiem cukinią i pomidorem. Musze wypróbować, bo kaszę gryczaną bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech, żeby to mi się chciało szykować takie lunch boxy do pracy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, zjadłabym w szczególności te borówki i maliny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda pysznie i kolorowo, szkoda że tak późno, bo aż zrobiłam się głodna :-)

    OdpowiedzUsuń